باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 11:28:19
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان با حکم انضباطی از رده سوم به نایب قهرمانی لیگ برتر تکواندو فصل قبل رسید

یکشنبه 9 بهمن ماه 1401 ساعت 22:17

رقابت های لیگ برتر تکواندو این فصل کشور در حالی روز جمعه به پایان رسید که با قطعی شدن یک حکم انظباطی، تغییراتی در جدول فصل قبل رقابت ها ایجاد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سلمان خواجه حسنی سرپرست تیم تکواندو مس کرمان با اعلام این موضوع گفت: در بازی های لیگ فصل قبل تیم تکواندو مس کرمان پس از تیم های مس سونگون و لوازم خانگی کن در جایگاه سوم قرار گرفته بود که با تائید حکم کمیته انضباطی و با کسر امتیاز از تیم کن تیم مس کرمان از رده سوم به رتبه دوم بازی های لیگ برتر فصل قبل رسید.

سرپرست تیم تکواندو مس کرمان افزود: تیم کن در بازی های لیگ برتر فصل قبل از آزمایش های پی سی آر جعلی برای حضور بازیکنانش بهره برده بود که همین موضوع سبب کسر امتیاز این تیم شد تا تیم مس کرمان جای این تیم را در جدول فصل گذشته در رده دوم بگیرد.

خواجه حسنی با اشاره به اتمام رقابت های لیگ برتر این فصل افزود: تیم ما با توجه به رتبه فصل گذشته خود، نماینده ایران در رقابت های باشگاه های آسیا محسوب می شود که در روزهای پنجم تا هفتم اسفند در تهران برگزار می گردد و از آنجا که این مسابقات برای تکواندوکاران امتیاز ورودی المپیک دارد، رقابت ها در بالاترین سطح و با حضور حداکثری کشورهای آسیایی برگزار خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77927