باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 12:53:15
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرپرست تیم هندبال مس: بازیکنان در بهترین شرایط بدنی قرار دارند

شنبه 8 بهمن ماه 1401 ساعت 13:17

سرپرست تیم هندبال صنعت مس کرمان در مورد وضعیت این تیم گفت: با توجه به تمرینات انجام شده به ویژه در زمینه بدنسازی بازیکنان در شرایط بدنی مطلوب و بدون مصدومیت قرار دارند.

حسین دهقان اظهار داشت: بعد از پایان هفته نهم با وقفه ی کوتاه، تیم هندبال مس کرمان از ابتدای دی ماه تمرینات خود را بدون حضور ملی پوشان آغاز کرد.

وی افزود: در این مدت بازیکنان با جدیت تمرینات را دنبال کردند که این مسأله باعث امیدواری ما به کسب موفقیت در ادامه بازیها شده است و طبق برنامه ریزی دوساله حرکت خواهیم کرد

سرپرست هندبال مس تصریح کرد: یکی از اتفاقات مثبت در تیم، اضافه شدن علی بکماز از مربیان خوب هندبال کشور به جمع کادر مس کرمان می باشد که از این پس قرار است به عنوان کمک حمید صادق شاه نشین حضور داشته باشند.

دهقان خاطرنشان کرد: طبق اعلام فدراسیون هفته دهم و یازدهم از دور رفت لیگ برتر در تاریخ های 13 و 19 بهمن ماه برگزار و در بازی اول صنعت مس در کازرون به مصاف تیم شهید شاملی خواهد رفت و پس از آن در کرمان میزبان فولاد نوین سپاهان خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به بازیهای جام باشگاههای آسیا به میزبانی اصفهان در سال آینده، لیگ برتر جاری تا پایان اردیبهشت یا حداکثر خرداد 1402 به پایان خواهد رسید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77925