باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16:29:39
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس برابر پیکان شایسته امتیاز بیرون از خانه بود

شنبه 8 بهمن ماه 1401 ساعت 13:02

تیم فوتبال مس کرمان در حالی با اعلام یک ضربه پنالتی مشکوک در کرج مغلوب تیم پیکان شد که شرایط بازی این تیم را شایسته کسب امتیاز بیرون از خانه از این بازی می کرد اما اعلام این ضربه پنالتی دست مس را از امتیاز کوتاه کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در این بازی مس با ترکیب آرمان شهدادنژاد، محمد ستاری، حسن مرادی‌فر (46- خورخه برایما)، علی تهامی، محمد صبوری، احمد نصیری، علیرضا قادری (86- حسین دوستدار)، میلاد خدایی، امین کاظمیان، محمد قاسمی‌نژاد (68- سامان تورانیان) و عارف رستمی (68-معین عباسیان) به میدان رفت.

کاملا قابل پیش بینی بود که بازی دو تیم بسیار سنگین و پرفشار دنبال شود و بازی دو تیم در هوای سرد کرج یکی از بازی های سخت هفته لقب گیرد.

مس در این بازی که بیشتر با همان ترکیب نیم فصل اول خود بازی را دنبال می کرد در نیمه اول نشان داد که کاملا برای گرفتن امتیاز از این بازی برنامه دارد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما در نیمه دوم و در دقیقه 68 بازی در حالی داور یک پنالتی بحث برانگیز را برای پیکان اعلام کرد که خطای بازیکن پیکان در این صحنه به شدت قابل کارشناسی است اما داور با اعلام خطای هند بازیکن مس، موقعیت گل را با ضربه پنالتی به حریف داد.

با این گل تیم مس کرمان برنامه های هجومی خود را روی دروازه میزبان طرح ریزی کرد و حداقل 3 موقعیت عالی گلزنی روی دروازه حریف خلق کرد که تنها بدشانسی مانع گلزنی بازیکنان مس کرمان شد.

هرچند هجوم همه جانبه تیم مس برروی دروازه میزبان سبب شده بود که پیکان موقعیت استفاده از ضد حملات را برروی دروازه کرمانی ها داشته باشد تا بازی در نیمه دوم به شدت گرم و پرهیجان دنبال شود.

اما در حالی که داور پنالتی بحث برانگیز را برای پیکان با خطای هند اعلام کرده بود از اعلام پنالتی به سود مس کرمان با خطای هند بازیکن پیکان اجتناب کرد تا این صحنه نیز به شدت بحث برانگیز باشد تا کارشناسی های داوری نشان دهد که مس کرمان تا چه اندازه از تصمیمات داور در این بازی متضرر شده است.

بهرشکل هرچند مس کرمان این بازی خارج از خانه را با تصمیم داور در اعلام پنالتی و عدم اعلام پنالتی به ضرر و سود مس باخت اما بازی مس کرمان به خصوص در زمین حریف اصلا شباهتی به یک تیم بازنده نداشت و قطعا در هفته های آتی با اضافه شدن بازیکنان جدید این تیم شاهد روند صعودی هرچه بیشتر مس کرمان در کسب امتیاز و جدول رقابت ها خواهیم بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77923