باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 20:30:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تکواندو مس کرمان با هدف کسب سکو در هفته آخر لیگ برتر

چهارشنبه 5 بهمن ماه 1401 ساعت 12:09

تیم تکواندو مس کرمان روز پنجشنبه آخرین بازی های این فصل خود را در رقابت های لیگ برتر تکواندو کشور برابر رقیبان خود برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پیش از برگزاری بازی های روز پنجشنبه و در در جدول رده بندی رقابت ها پالایش نفت آبادان با 27 امتیاز صدرنشین است. مس سونگون ورزقان  با 24 امتیاز و تفاضل 24 در مکان دوم قرار دارد. شهرداری ورامین نیز با همین شرایط و تفاضل امتیاز فنی کمتر در جایگاه سوم جدول ایستاده است. مس کرمان با 19 امتیاز، دانشگاه آزاد اسلامی با 16 امتیاز، لوازم خانگی کن با 15 امتیاز و زاگرس جنوبی هم با 12 امتیاز به همراه پاس 12 امتیازی رده های بعدی را در اختیار دارد.

تیم مس کرمان در بازی دهم خود در رقابت های این فصل برابر شهرداری ورامین به میدان می رود و در آخرین بازی این فصل در همین روز با تیم پاس دیدار خواهد کرد.

سلمان خواجه حسنی سرپرست تیم تکواندو مس کرمان در رابطه با بازی های این هفته اظهار داشت: بازی های هفته پایانی خیلی اهمیت دارد، ما 2 بازی پیش رو داریم که ابتدا باید با شهرداری ورامین پیکار کنیم و سپس به مصاف پاس برویم. اگر بتوانیم 6 امتیاز این 2 بازی را کسب کنیم، می توانیم امیدوار به کسب سکوی سوم مسابقات، همانند سال قبل باشیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77915