باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 17:37:44
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

خسته نباشید به نفرات جهانی هندبال مس کرمان

سه‌شنبه 4 بهمن ماه 1401 ساعت 12:30

نفرات ملی پوش هندبال مس کرمان به همراه تیم ملی به کار خود در رقابت های جام جهانی هندبال پایان دادند که باشگاه مس کرمان به این ملی پوشان سرافراز خود در تیم ملی هندبال خسته نباشید و خدا قوت می گوید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم ملی هندبال کشورمان که در مصاف با تیم های قدرتمند جهان در این رقابت ها بازی های بسیار خوبی ارائه کرد چهار بازیکن از تیم مس کرمان را جمع نفرات خود می دید که این نفرات شامل سلامان بربط، امید سرپوشی، رضا یادگاری و مهدی موسوی می شدند.

همچنین حمید صادقی شاه نشین سرمربی تیم هندبال مس کرمان نیز به عنوان مربی و یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی در این رقابت ها حضور داشت.

نفرات ملی پوش مس کرمان هر زمان در ترکیب تیم ملی به میدان رفتند با ارائه بازی های خوب و پرتلاش چهره مفیدی را از خود در مسابقات جام جهانی ارائه کردند.

تیم ملی هندبال کشورمان با کسب یک پیروزی و پنج شکست در رقابت های جام جهانی هندبال بر سکوی بیست و چهارمی دنبال در میان سی و دو تیم حاضر در این رقابت ها قرار گرفت.

با اتمام بازی های تیم ملی هندبال کشورمان در رقابت های جام جهانی، نفرات تیم مس کرمان نیز در جمع سایر اعضای این تیم حاضر می شوند تا خود را آماده ادامه رقابت های لیگ برتر نمایند.

تیم هندبال مس کرمان که همینک از 9 بازی خود در لیگ برتر 15 امتیاز کسب کرده است تا در رده سوم جدول باشد، در اولین مسابقه خود در شروع مجدد بازی های لیگ برتر روز چهارده بهمن ماه در کازرون به مصاف تیم شهید شاملی خواهد رفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77908