باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 20:40:48
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ارزیابی حمید صادقی از شرایط تیم ملی هندبال در آستانه بازی های جام جهانی

چهارشنبه 21 دی ماه 1401 ساعت 12:03

حمید صادقی سرمربی تیم هندبال مس کرمان که به عنوان مربی تیم ملی کشورمان در کادر فنی این تیم به مسابقات جام جهانی اعزام خواهد شد، در رابطه با آخرین شرایط این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

مسابقات هندبال قهرمانی جهان از روز 21 دی تا 9 بهمن به میزبانی مشترک دو کشور لهستان و سوئد برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال مردان ایران در گروه A رقابت‌ها با اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی هم‌گروه است.

شاگردان وسلین وویوویچ زودتر به لهستان سفر کردند تا در تورنمنت چهارجانبه‌ای شرکت کرده و به هماهنگی بیشتری برسند. ملی‌پوشان با دو برد و دو باخت، آماده رقابت با شیلی می‌شوند. حالا مربی تیم ملی درباره عملکرد هندبالیست‌ها و وضعیت تیم ملی صحبت کرده است.

حمید صادقی شاه نشین در خصوص شرایط هندبالیست‌ها در پایان دیدارهای تدارکاتی لهستان اظهار داشت:چهار بازی انجام دادیم. بازیکنان بهترین عملکرد را از خود نشان دادند و سعی کردند آنچه مربی می‌خواست را در زمین اجرا کنند. دو بازی را بردیم و دو بازی اول را باختیم. بازیکنان اشتباهاتی داشتند که بیشتر فردی بود. آنها از لحاظ تکنیک، تاکتیک و هماهنگی به شرایط خوبی رسیده‌اند و می‌توانند نسبتا با هم بهتر کار کرده و همدیگر را بهتر پیدا کنند اما برخی مواقع اشتباهات فردی هم وجود دارد. در کل بازیکنان خوب ظاهر شدند.

وی افزود:در تمرینات سعی شد بیشتر روی نقاط ضعف کار شود تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند. امیدوارم که بتوانیم در ادامه راه و در آغاز مسابقات قهرمانی جهان نمایش خوبی داشته باشیم.

سرمربی مس کرمان و مربی  تیم ملی هندبال در پاسخ به این سوال که آیا محمدرضا کاظمی و محمدرضا اورعی تا قبل از مسابقات قهرمانی جهان به لهستان خواهند رسید، گفت:کاظمی ویزایش را دریافت کرده و امروز به جمع ما اضافه می‌شود. اورعی نیز از فردا یا پس فردا؛ یعنی یکی دو روز مانده به شروع مسابقات به جمع ما اضافه خواهد شد. امیدوارم قبل از آغاز مسابقات حداقل آنها یکی، دو جلسه تمرین کنار بازیکنان داشته باشند.

وی افزود:شرایطی که برای این دو بازیکن پیش آمد اتفاق خوبی نبود. آنها در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی کنار ما نبودند. البته اتفاقی است که افتاده و باید فراموش کنیم. به هر صورت تا قبل از شروع مسابقات، این دو بازیکن به ما اضافه می‌شوند. امیدوارم همه بازیکنان حداکثر توان، قدرت و آنچه شایسته هندبال ایران است را به نمایش بگذارند.

صادقی در خصوص اولین دیدار تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی جهان  گفت:بازی مقابل شیلی حساس‌ترین دیدار ما در این مسابقات خواهد بود اما این حساسیت نباید اثر منفی روی بازیکنان بگذارد. باید از همان اول بازی با دید باز و قدرت حداکثری به مصاف حریف برویم. اگر بازیکنان در این مسابقه همانند دیدارهای تدارکاتی و تمرینات ظاهر شوند مطمئنا با دست پر از زمین بیرون خواهیم آمد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد، دل جامعه هندبال را شاد کنیم و با صعود به دور دوم مسابقات گام بلندی در هندبال ایران برداریم.

وی در پایان تصریح کرد:شیلی تیم خوبی است و این تیم هم چشم به صعود به دور دوم دارد. مطمئنا با همه قدرت مقابل ما ظاهر خواهد شد. آنها چند بازیکن تاثیرگذار دارند اما امیدوارم بازیکنان ما با حداکثر توان و نمایش یک بازی خوب بتوانند نتیجه خوبی بگیرند. دیدار برابر شیلی بازی خوبی خواهد بود و امیدوارم در نهایت آن‌طور که می‌خواهیم بازی به نفع ما تمام شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77883