باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 6 مرداد ماه 1403 ساعت 06:38:48
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس آماده میزبانی از نفت آبادان در جام حذفی

چهارشنبه 21 دی ماه 1401 ساعت 12:00

تیم فوتبال نفت آبادان برای برگزاری بازی عصر فردا خود در کرمان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با یک پرواز اختصاصی امشب به کرمان خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم نفت آبادان که چندی پیش مجددا دچار تغییرات در کادر فنی خود نیز شد، با هدایت سرمربی برزیلی خود برای انجام این بازی برابر مس کرمان قرار خواهد گرفت و انگیزه های زیادی برای این مسابقه خواهد داشت.

تیم نفت آبادان اواخر مهر ماه امسال برای انجام بازی دور رفت خود در لیگ برتر نیز به کرمان آمده بود که در آن مسابقه با دو گل مغلوب مس کرمان شد.

اما نکته جالب توجه اینکه، نفت آبادان از معدود تیم های فوتبال ایران است که تعداد پیروزی هایش در کرمان از مس بیشتر می باشد.

این دو تیم در بازی های لیگ برتر و لیگ یک سال های اخیر 7 بار در کرمان بازی کرده بودند که سهم نفت آبادان سه پیروزی و سهم مس کرمان دو برد بوده است و یک مسابقه نیز به تساوی رسیده است. نکته جالب تر اینکه مس کرمان نیز در آبادان تعداد پیروزی های خود را بیشتر از نفت می بیند که این موضوع در تقابل های دو تیم جالب توجه بوده است.

با توجه به بارندگی شدید روزهای اخیر شهر کرمان، چمن ورزشگاه باهنر کاملا با کاور پوشیده شده است و آخرین تمرین مس کرمان نیز به جای این ورزشگاه در زمین شهدای مس انجام می شود تا کیفیت چمن حفظ گردد.

این بازی از ساعت 14 روز پنجشنبه آغاز می گردد و با هماهنگی صورت گرفته قرار است که این مسابقه به طور زنده از شبکه استانی کرمان پخش گردد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77882