باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 05:31:01
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی بسکتبال مس کرمان: تیم به بلوغ خوبی از نظر بسکتبال رسیده است

سه‌شنبه 20 دی ماه 1401 ساعت 13:56

تیم بسکتبال مس کرمان در ادامه نتایج خوب خود در رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور دست به کار بزرگی زد و تیم مهرام را در تهران با تمام ستارگان خود با نتیجه 98 بر 91 در زمین خود شکست داد تا یک پیروزی فوق العاده را در جدول برای خود ثبت کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛محمد  رضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در رابطه با این پیروزی گفت: بازی دو تیم در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تعداد گل دو تیم به خوبی نشان می دهد که هیجان مسابقه تا چه حد بالا بوده است و برنامه های هجومی دو تیم کاملا موثر بوده است و من از بازیکنان تیم خودم نهایت تشکر و رضایت را دارم که برنامه های فنی را به بهترین شکل در این مسابقه در زمین پیاده کردند.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان افزود: تیم ما کار خود را به شکلی پیش می برد که از تمرین قبل از هر مسابقه آماده آن دیدار می شود و ما پیش از بازی با مهرام از آنجا که می دانستیم چه بازی سنگین و سختی را در پیش داریم، با بیشترین تمرکز و توان فنی تمرین کردیم و من شاهد بودم که بچه ها نه فقط با جسم که با روح و قلب خود تمرینات را پشت سر می گذارند تا عرق ریخته شده در این تمرینات تبدیل به اشک شادی پیروزی ما بعد از این مسابقه سنگین شود و از همین رو من از همدلی و تلاش همه بچه ها بازهم تشکر می کنم.

اسلامی با بیان اینکه سطح بیرون از زمین دو تیم مس کرمان و مهرام اصلا قابل مقایسه نبود گفت: بهرشکل مهرام از 5 ملی پوش بهره می برد و 6 بازیکن ملی نیز در تیم های امید و جوانان کشور دارد و این موضوع سطح فنی حریف را نشان می داد. نه فقط مهرام که بسیاری دیگر از رقیبان ما در این فصل با توجه به بودجه و هزینه کرد خود بسیار جلوتر از ما قرار دارند ولی بهرشکل این وظیفه ماست که با توجه به شرایط موجود در زمین مسابقه بیشترین تلاش خود را به خرج دهیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم و ما این تلاش را بازی به بازی تا پایان دور گروهی رقابت ها ادامه می دهیم تا بهترین رتبه را در چهار بازی باقی مانده از این دور برای خود کسب نمائیم.

وی با بیان اینکه همدلی یکی از ارکان اصلی تیم بسکتبال مس کرمان را در این فصل تشکیل می دهد گفت: بچه های ما به خوبی می دانند که شرایط به گونه ای است که شاید خیلی از برنامه های در نظر گرفته شده برای تیم به دلیل شرایط بودجه و اقتصادی باشگاه فراهم نشده است اما همدلی بچه ها نه فقط در تیم که حتی تا مجموعه مدیریتی محترم باشگاه نیز قرار دارد چراکه آن ها معذوریت های اقتصادی باشگاه را درک می کنند و می دانند که مدیریت باشگاه نیز تمام تلاش خود را برای این تیم انجام می دهند و نمی خواهند که مشکلات مالی مانعی برای درخشش آن ها باشد. بازیکنان جوان ما در سن 16 و 17 سالگی در کنار بازیکنان باتجربه تیم از این فرصت نهایت استفاده را می برند و خود را با لباس مس کرمان به بسکتبال کشور معرفی می کنند.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان با اشاره به بازی های دور پلی آف گفت: بهرشکل کار در بازی های دور حذفی کار سخت تر می شود و طبیعی است که تیم نیاز به توجه و تقویت بیشتر داشته باشد. امیدواریم همانطور که همدلانه تا امروز در کنار مدیریت باشگاه قرار داشتیم شرایطی فراهم شود که در بازی های حذفی زمینه برای تقویت تیم بسکتبال فراهم گردد تا نتایجی در این فصل برای تیم جوان، بومی و شایسته بسکتبال مس کرمان رقم بخورد که یک خاطره ماندگار از این تیم در تاریخ بسکتبال کرمان رقم بزند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77879