باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 15:16:58
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

فلسفه مس نوین همچنان سازندگی است

سه‌شنبه 20 دی ماه 1401 ساعت 13:48

سرپرست مس نوین امیدوار است این تیم با روحیه خوب به تعطیلات نیم فصل برود تا برنامه‌هایش را با آرامش بیشتر دنبال کند.

مس نوین عصر سه شنبه در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول در بندرعباس به مصاف شهرداری خواهد رفت و امیدوار است که این بار در یکی از دیدارهای مهم خود با اقبال بهتری روبرو باشد و بتواند نتیجه لازم و حیاتی را از ساحل جنوب صید کند.

مسعود مهرجو سرپرست مس نوین در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: در سه بازی اخیر عملکرد متفاوتی نسبت به گذشته داشته ایم و با توجه به روحیه خوبی که در تیم وجود دارد، می خواهیم بهترین نتیجه را از دیدار با شهرداری بندرعباس کسب کنیم و با روحیه به تعطیلات نیم فصل برویم.

وی تاکید کرد: در نیم فصل اول بر اساس سیاست باشگاه حرکت کردیم. هرچند که نتایج آنطور نبود که همه ما انتظار داشتیم. با این حال توجه آنچنانی به نتیجه گیری نداریم و با فلسفه سازندگی همچنان پیش می رویم. همین امسال در ترکیب مس کرمان بازیکنان بومی عملکرد خوبی داشته اند و ما سعی داریم به تیم اصلی و فوتبال کرمان کمک کنیم.

سرپرست مس نوین درباره برنامه های نقل و انتقالاتی این تیم در نیم فصل نیز گفت: چندین بازیکن بومی مد نظر کادرفنی قرار دارند و 4 یا 5 بازیکن در نیم فصل به لیست مس نوین اضافه خواهند شد تا تیم در برخی نقاط نیز تقویت شود. خوشبختانه باشگاه مس کرمان شرایط مناسبی برای ما فراهم کرده و می توانیم برنامه های خود را در ادامه انجام بدهیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77877