باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 13:40:11
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حضور مربی هندبال مس کرمان در دوره های تخصصی بدنسازی

جمعه 9 دی ماه 1401 ساعت 14:48

علی ایرانمنش مربی بدنساز باشگاه صنعت مس کرمان در دوره بین المللی تخصصی بدنسازی هندبال زیر نظر اکادمی ملی المپیک و فدراسیون هندبال ایران شرکت کرد .

علی ایرانمنش که به عنوان مربی بدنساز در تیم های مختلف باشگاه مس کرمان از جمله فوتبال و  هندبال  باشگاه صنعت مس کرمان و همچنین حضور در جام باشگاه اسیا را دارد و خود جز مدرسین فدراسیون امادگی جسمانی است به عنوان نماینده کرمان و باشگاه صنعت مس در این دوره شرکت کرده است .

این دوره که از 7 دی ماه لغایت 11 دی ماه در تهران و زیر نظر مدرسین خارجی و ایرانی در اکادمی ملی المپیک برگزار می شود

علی ایرانمنش در رابطه با این دوره آموزشی گفت :خوشبختانه رویکرد فدراسیون  هندبال یک رویکرد  نوین  و رو به جلو ایست در بخش اموزش با حضور دکتر علی مرادی که بابرنامه ریزی بلند مدت سعی در به روز کردن مربیان و هرچه تخصصی کردن بخش فنی تیم ها شده است و این نوید بخش اینده ای روشن برای هندبال ایران  را دارد. علم اماده سازی جسمانی در رشته های ورزشی کاملا تخصصی شده است و مربیانی که دربخش اماده سازی جسمانی فعالیت دارند در کنار مطالعه باید برای علم روز در بخش تخصصی  در دوره ها و در سطح های مختلف شرکت کنند تا از این بخش عقب نمانند .

ایرانمنش در مورد اماده سازی هندبال تیم صنعت مس گفت : تیم هندبال صنعت مس با برنامه مشخصی که زیر کادر فنی برنامه ریزی شده از 3 دی ماه دوره جدید اماده سازی رو بدون ملی پوشان خود در سالن تجلی کرمان شروع کرده است بدون شک بخاطر وقفه ای 50 روزه درفصل افتاده بخاطر حضور تیم ملی هندبال در مسابقات جهانی لهستان به اوج رسانی ورزشکاران دوبار در یک سال کار کاملا تخصصی است و با توجه از شناختی که از تیم داریم هندبالیست های ما توانایی خیلی خوبی برای این کار دارن هفته اول خیلی خوبی رو پشت سر گذاشتم .

بعد از ارزیابی اولیه تیم ،پروتکل های پیشگیری از اسیب و تمرینات وزنه خوبی رو طراحی کرده ایم و انشالله با نگاه ویژه باشگاه صنعت مس  کاستی ها بر طرف شده و  نیم فصل دوم را با امادگی کامل شروع میکنیم و تشکر ویژه از جناب اقای دکتر کهندل و تیم مدیریتی باشگاه دارم که همیشه ما را یاری کردند .

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77850