باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 09:31:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیروزی بزرگ و شیرین بسکتبالیست های مس کرمان برابر مهرام

سه‌شنبه 1 آذر ماه 1401 ساعت 00:12

عصر امروز تیم بسکتبال مس کرمان دست به کار بزرگی زد و با پیروزی برابر تیم قدرتمند مهرام موجب شادی هواداران باشگاه مس کرمان شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، تیم بسکتبال مس کرمان درهفته هفتم رقابت های لیگ  برتر در سالن شهید تجلی کرمان میزبان تیم مهرام تهران بود که موفق شد در یک بازی نزدیک و نفس گیر در این بازی سخت به پیروزی 90 بر 89 برسد.

تیم مس کرمان در حالی برابر مهرام قرار گرفت که پس از وقفه یک ماهه در مسابقات لیگ برتر، تیم مهرام با وجود بازیکنان ملی پوش خود با تمام قوا برابر مس کرمان به میدان رفت اما شاگردان محمد رضا اسلامی در تیم مس کرمان از همان ابتدای بازی با ارائه‌یک بازی منظم و شاداب حریف قدرتمند خود را غافلگیر کردند.

در حالی که این بازی پا به پا و نزدیک در هر چهار کوارتر دنبال می شد گل ثانیه های پایانی بازیکنان مس کرمان حکم به برتری این تیم با نتیجه نزدیک 90 بر 89 این تیم داد.

بسکتبالیست های مس کرمان با کسب این پیروزی بزرگ و شیرین در جدول بازی ها 11 امتیازی شدند تا یکی از دلچسب ترین های پیروزی این فصل خود را در کرمان کسب کرده باشند.

تیم بسکتبال مس کرمان که متشکل از بازیکنان جوان و عمدتا بومی کرمانی می باشد با کسب این پیروزی شایستگی های خود را در لیگ برتر بیش از این ثابت کرد و حالا با روحیه هرچه بیشتر کار خود را در این بازی ها دنبال می کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77767