باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 01:44:51
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حضور مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان کرمان و رئیس محترم هیات فوتبال در تمرین مس کرمان

سه‌شنبه 24 آبان ماه 1401 ساعت 13:06

روز گذشته مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه مدیران و مقامات اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان کرمان با حضور در تمرین تیم فوتبال مس کرمان با اعضای این تیم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این دیدار آقای دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان به همراه آقای دکتر سلاجقه رئیس هیات مدیره این باشگاه و آقای عارف سعیدیان معاونت فنی این باشگاه، آقای دکتر پاریزی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان ، اقای دامغانی ریس اداره شهرستان ورزش و جوانان و آقای دکتر جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان کرمان را در بازدید از تمرین تیم فوتبال مس کرمان همراهی کردند.

در این بازدید آقای حجت جهرمی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان و آقای فرزاد حسین خانی سرمربی تیم به نمایندگی از اعضای این تیم ضمن خیرمقدم به مقامات حاضر، حمایت آن ها را از ادامه تلاش تیم فوتبال مس کرمان در بازی های لیگ برتر بسیار مهم دانستند و از دلگرمی های و حمایت های آنان از این تیم تشکر و قدردانی کردند.

مدیران و مقامات حاضر در این تمرین نیز ضمن خسته نباشید به اعضای تیم فوتبال مس کرمان بابت تلاش هفته های قبل این تیم، از حضور خود در کنار این تیم برای موفقیت در مسیر پیش رو گفتند و از اعضای این تیم تلاش حداکثری برای شادی و نشاط هواداران و عموم مردم کرمان با نتایج خوب را خواستار شدند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77754