باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 14:10:46
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تیم تیراندازی باکمان بانوان مس کرمان:قهرمانی را با ثبت رکوردهای عالی کسب کردیم

شنبه 21 آبان ماه 1401 ساعت 12:26

مربی تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان پس از کسب قهرمانی این تیم در بخش کامپوند رقابت های لیگ برتر، کسب این عنوان را با ثبت رکوردهای عالی برای این تیم دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سمیه عباسپور در رابطه با سطح کیفی مسابقات لیگ برتر این فصل تیراندازی با کمان کشور در بخش کامپوند گفت: مسابقات امسال پس از کرونا به روال عادی خود برگشته بود و طبیعی بود که با راحت تر شدن کار تیراندازان، سطح بازی ها نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.

وی افزود: با توجه به نزدیکی رقابت های تیم ملی، تیراندازان همگی برای ثبت بهترین رکوردها در این رقابت ها آمده بودند و همین باعث سختی رقابت در مسابقات این فصل می شد از همین رو کسب عنوان قهرمانی در شرایط آسان برای تیم ما به دست نیامد.

وی با تمجید از رکوردهای خوب تیراندازان بانو تیم مس کرمان در بازی های این فصل گفت: امتیازهای بالا و رکوردهای خوب تیم ها نشان می دهد که سطح بازی های این فصل بسیار بالا بوده است و با توجه به نظر فدراسیون هرچند تعداد تیم های این فصل کم بود ولی سطح کیفی بازی ها برخلاف سطح کمی آن افزایش زیادی داشت.

خانم عباسپور با اشاره به تکرار قهرمانی تیم مس کرمان در رقابت های کامپوند افزود: ما در سال های اخیر همواره جز تیم های قهرمان یا نایب قهرمان مسابقات بودیم و در این فصل نیز تلاش خود را به کار بستیم که از عنوان قهرمانی فصل قبل خود دفاع کنیم.

سرمربی تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان با تشکر از مدیریت باشگاه مس کرمان گفت: با حمایت های خوب هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مس کرمان زمینه برای تکرار عنوان قهرمانی تیم در رقابت های لیگ برتر فراهم شد که جا دارد به نمایندگی از اعضای تیم از مدیران باشگاه به خصوص آقای دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان کمال تشکر را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد تیم این فصل را دختران کرمانی تشکیل می دادند ادامه داد: در حال حاضر سه ملی پوش را از تیم مس کرمان در رقابت های جهانی خواهیم داشت و این احتمال وجود دارد که با توجه به موفقیت کسب شده در لیگ برتر، این تعداد افزایش هم داشته باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77744