باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 07:53:52
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

هندبال مس کرمان با تمام قوا آماده بازی روز چهارشنبه خود

سه‌شنبه 17 آبان ماه 1401 ساعت 12:50

تیم هندبال مس کرمان در ششمین بازی این فصل خود در رقابت های لیگ برتر عصر روز چهارشنبه و از ساعت 16 در کرمان میزبان تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حمید صادقی سرمربی این تیم از آمادگی کامل تیم خود برای انجام این بازی خبر داد.

سرمربی هندبال مس کرمان در خصوص شرایط تیم مس کرمان در لیگ برتر هندبال اظهار داشت: تمرینات ما مرتبأ انجام می‌شود و همه چیز در تیم ما خوب پیش می‌رود. هفته گذشته هم بازی خوبی با زغال سنگ طبس داشتیم و باید اینطور بگویم، نسبت به بازی‌های قبلی آمادگی بازیکنان بهتر شده و امیدواریم از لحاظ بحث تاکتیکی و هماهنگی به فرم بهتری از لحاظ آمادگی برسیم.

وی افزود: قطعأ هر چه جلوتر برویم تیم‌ها با تمریناتی که انجام می‌دهند آمادگی بیشتری پیدا می‌کنند و لیگ پویاتر می‌شود.شک نداشته باشید لیگ امسال مطمئنا بهتر از سال گذشته خواهد شد. تا الان کیفیت خوبی از تمامی تیم‌ها در لیگ شاهد بوده‌ایم و جدا از آن هم دنبال نتیجه‌گیری هستند و همین مساله نویدبخش روزهای بهتری برای لیگ هندبال است.

سرمربی مس کرمان درباره اینکه آیا از نتایج تیم خود راضی است یا خیر، توضیح داد: تا الان در 5 بازی از لیگ 4 بُرد داشته‌ایم و تنها شکست ما مقابل تیم سپاهان قهرمان لیگ بوده است. فولاد از باشگاه‌های بزرگ ایران و مدافع قهرمانی است. بازی ما مقابل این تیم سنگین بود. سپاهان تنها تیمی بود که زود تیمش را بست و و شروع کرد. آن‌ها از 2 ماه قبل تمریناتشان را شروع کرده بودند.

صادقی تصریح کرد: امیدوارم در ادامه مسیر نتایج بهتری هم بگیریم و در این هفته هم با تیم خوب گچساران بازی داریم و این نشان می‌دهد به هیچ عنوان نباید تیم حریف را دست بگیریم و آن‌ها به عنوان یک تیم قهرمان نگاه می‌کنیم. انشاالله با انجام یک بازی خوب و تاکتیکی بر حریف چیره شویم.همه تیم‌ها رقبای نزدیکی برای هم هستند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77737