باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 23:45:21
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دروازه‌بان هندبال مس: می‌خواهیم لیگ را شیرین تمام کنیم

شنبه 1 خرداد ماه 1395 ساعت 10:59

بازیکن تیم هندبال مس کرمان لیگ جاری را طولانی و خسته‌کننده عنوان کرد.

سعید حیدری  وقفه در لیگ را فرسایشی دانست و اظهار داشت: از دیدگاه من برگزاری لیگ به صورت دو گروه پنج و شش تیمه در مرحله‌ی اول و حضور هشت تیم در مرحله دوم، جذابیت را بالا برد، ولی طولانی و فرسایشی بود.

او افزود: دلیل این طولانی بودن لیگ بازی‌های تیم ملی و رقابت‌های آسیایی و المپیکی و همچنین تاخیر در مسابقات لیگ بود، که باعث شده تمام بازیکنان از این لیگ خسته و اذیت شوند. اگر می‌خواهند سال آینده لیگ را به این صورت برگزار کنند باید با برنامه‌ریزی پیش روند تا لیگ این‌همه طولانی شود.

به گفته‌ی او نبود اسپانسر خوب و کناره‌گیری چند تیم، سبب شد که سطح لیگ پایین بیاید. او در این‌باره گفت: با کناره‌گیری دو تیم ثامن و اسپانسر‌ها، چند بازیکن ملی‌پوش بدون تیم ماندند و یا برخی به دلیل این‌که مبلغ قراردادهای خوبی نداشتند، نتوانستند نتیجه‌ی خوبی کسب کنند. امیدوارم در سال بعد اسپانسر‌های جدید و خوبی به لیگ اضافه ‌شوند تا مشکلات ملی‌پوشان برطرف شود و شاهد لیگ جذاب‌تری باشیم.

او با بیان‌اینکه هنوز 40 درصد از مبلغ قرارداد لیگ جاری‌اش مانده تصریح کرد: 60 درصد از مبلغ قرارداد لیگ جاری را دریافت کرده‌ام و برای باقی‌مانده آن و همچنین 20 درصد از قرارداد لیگ سال قبل از باشگاه قول گرفتم. اگر این مبلغ پرداخت شود، سال آینده در این باشگاه بازی خواهم کرد در غیر این‌صورت ادامه نخواهم داد.

او با امید اینکه تیم کرمان سوم شود، در پایان گفت: تمرین و آمادگی لازم را داریم و برای آبروی خود خوب بازی می‌کنیم و امیدوارم که مقام سوم را کسب کنیم و لیگ خسته‌کننده‌ی امسال را با شیرینی به اتمام برسانیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=777