باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 09:46:41
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان با تمرکز فنی و ذهنی بالا در ادامه راه لیگ برتر

دوشنبه 11 مهر ماه 1401 ساعت 23:34

تعطیلات لیگ برتر فوتبال کشور به واسطه بازی های دوستانه تیم ملی، فرصتی مغتنم برای تیم مس کرمان بود که خود را از نظر فنی و ذهنی برای ادامه این مسابقات به شرایط هرچه ایده آل تر برساند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این درحالی بود که مس کرمان پس از این تعطیلات یکی از دشوارترین بازی های خارج از خانه این فصل خود را در ورزشگاه اختصاصی فولاد در خوزستان انجام می داد اما بهرشکل عزم تیم مس کرمان کاملا جزم بود که شرایط رو به پیشرفت خود را در این بازی ها نشان دهد.

علاوه بر انجام این بازی سخت در خانه تیم مدعی و پرمهره تیم فولاد که نیاز حیاتی به سه امتیاز این بازی خانگی خود برای حضور در جمع مدعیان داشت، مس کرمان مشکلات دیگری را نیز در این بازی پیش پای خود می دید و آن غیبت 5 مهره کلیدی این تیم به واسطه محرومیت و مصدومیت بود.

با این وجود شاگران فرزاد حسین خانی اجازه نداند که تمامی این سختی های کار چیزی از انگیزه های آنان کم کند و با ارائه یک بازی با برنامه، منطقی و هدف دار به خصوص در کارهای دفاعی اصلا اجازه ندادند که دروازه آن ها در طول 90 دقیقه با خطری جدی از سوی میزبان که با تمام نفرات خود به زمین آمده بود، مواجه شود.

در مقابل مس کرمان که برنامه خود را بر استفاده از ضد حملات قرار داده بود، مطابق همین برنامه برروی یک حرکت سرعتی بسیار زیبا به یک موقعیت تک به تک عالی نیز دست یافت که حمله همه جانبه مسی های کرمان که جدی ترین موقعیت بازی را رقم زد، با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

با این وجود گذر مس کرمان با دست پر از این بازی سخت خارج از خانه علی رغم همه مشکلاتش و همچنین تمرکز بالای این تیم در زمین به خصوص در حفظ دروازه خودی همه نشان از این داشت که مس کرمان در ایام تعطیلات خیلی خوب به اهداف تقویت سازی خود از نظر ذهنی و فنی دست یافته است و بازی هفته پیش رو برابر هوادار محلی است که این روند جرکتی مثبت مس کرمان را بیش از پیش نشان خواهد داد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77650