باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 12:49:10
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تیم بسکتبال مس کرمان: در طول بازی ها باتجربه تر خواهیم شد

یکشنبه 10 مهر ماه 1401 ساعت 22:20

محمدرضا اسلامی در مورد شکست 61 بر 71 تیمش مقابل نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت:‌ بازی نزدیک و خوبی بود و هر دو تیم از همان ابتدا، پرتلاش و فیزیکی ظاهر شدند. بازیکنان ما در انتها اسیر تجربه تیم نفت آبادان شدند و اشتباهات بدی انجام دادند. دو شوت سه امتیازی که در اواخر بازی خوردیم، اختلاف امتیازات را زیاد کرد.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان ادامه داد: آبادان، تیم پرمهره و باتجربه‌ایست که برای کسب سکو بسته شده است ولی ما نتیجه خوبی مقابل این تیم گرفتیم. اگر اشتباهات بچگانه مرتکب نشده بودیم، می‌توانستیم حتی شرایط بازی را تغییر دهیم. متاسفانه نداشتن بازی تدارکاتی و فرصت کمی که برای آماده‌سازی در اختیار داشتیم، باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

اسلامی گفت: با توجه به حضور تیم مس کرمان در لیگ برتر فوتبال، بودجه تیم بسکتبال با وجود تلاش‌های مدیران، افزایش چندانی نداشت و تصمیم بر این شد که تیم، تنها در لیگ برتر حفظ شود. به همین دلیل، ما 70 درصد تیم را با بازیکنان بومی بستیم و حتی دو بازیکن 15 و 16 ساله در تیم داریم.

محمدرضا اسلامی تصریح کرد: بازیکنان شاخص و ملی‌پوش برای فصل جاری، تقاضای قراردادهای نجومی داشتند که پرداخت آن برای ما مقدر نبود. بودجه تیم ما در یک فصل به اندازه دستمزد 2 بازیکن یک تیم مدعی است. ما تقاضای جذب دو بازیکن خارجی را داده‌ایم و منتظر ورود آنها هستیم تا حضوری آبرومند در لیگ برتر داشته باشیم.

وی در مورد اختلاف بودجه تیم‌های مدعی و معمولی لیگ برتر اظهار داشت:‌ اختلاف وحشتناکی بین بودجه تیم‌ها وجود دارد و دغدغه رئیس فدراسیون بسکتبال هم هست. بیشتر بازیکنان ترجیح می‌دهند نیمکت نشین یک تیم متمول باشند تا اینکه برای یک تیم متوسط بازی کنند. این طرز تفکر در دراز مدت به ضرر بسکتبال است. پرداخت‌های نجومی به بازیکنان توسط تیم‌های پولدار، بازیکنان و تیم‌های دیگر را سرخورده می‌کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77646