باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 12:49:01
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حیدرسلیمانی: محبوبیت باشگاه مس کرمان با درخشش نام مبارک سردار دلها برسینه خود در کشور بیش از همیشه است

سه‌شنبه 25 مرداد ماه 1401 ساعت 09:42

زمانی که آقای دکتر کهندل سمت مدیریت عامل باشگاه مس کرمان را برعهده گرفتند، با توجه به شناخت نزدیکی که از ایشان داشتم بر این نکته واقف بودم که احساس مسئولیتی دو چندان در این زمینه می کنند.

با توجه به فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری که اعتقاد به ورود مدیران جوان و جهادی به عرصه داشتند، دکتر کهندل پس از قبول این سمت خود را یکی از سربازان این عرصه می دانست که می بایست با تلاش مضاعف خود، زمینه را برای اعتمادسازی و ورود سایر مدیران جوان انقلابی فراهم کنند.

همین انگیزه وتلاش روزافزون و جهادی این مدیر جوان انقلابی در نهایت در راس مجموعه مس کرمان سرانجام به شکستن طلسم صعود تیم فوتبال مس کرمان بعداز نزدیک به یک دهه انجامید و شادی را به دل های مردم دیار کریمان و پایتخت مقاومت جهان اسلام آورد.

آقای کهندل که از خانواده معزز شهدا نیز می باشد در سال گذشته این باشگاه را پرچمی برای اهتزاز هرچه بیشتر ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی نمود تا محبوبیت باشگاه مس کرمان با درخشش نام مبارک سردار دل ها بر سینه خود، در کشور بیش از همیشه باشد.

بدون شک این مسیر، راه موفقیت باشگاه مس کرمان را همچنان روشن نگه خواهد داشت و مردم دیار کریمان همواره قدردان زحمات کسانی خواهند بود که با نیت خالصانه برای شادی آن ها تلاش خود را به کار می‌گیرند که دکتر محمد کهندل از جمله این مدیران جوان و موفق می باشد.

ارادتمند شما
حیدر سلیمانی
مشاور فرهنگی مدیرعامل باشگاه مس کرمان

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77553