باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10:29:51
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تیم دومیدانی مس کرمان: عملکرد ابارقی در قونیه رضایت بخش بود

دوشنبه 24 مرداد ماه 1401 ساعت 12:32

محسن اکبرپور مربی تیم دومیدانی مس کرمان عملکرد محمد ابارقی دونده ملی پوش مس کرمان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را رضایت بخش دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ اکبرپور در این باره گفت: در مسابقات دو صد و دویست متر و به خصوص در مراحل مقدماتی عملکرد ابارقی بسیار خوب بود و رکوردهای بسیار عالی برجای گذاشت و این نشان می دهد که نتایج برای این دونده رضایت بخش بوده است.

وی در رابطه با نتایج نهایی این دونده گفت: متاسفانه زمان بندی مسابقات به گونه ای بود که رقابت ها به شدت فشرده برگزار می شد و دونده هایی می توانستند روی سکو بروند که بلافاصله پس از رقابت ها بهترین ریکاوری را داشته باشند اما ابارقی این امکانات را در اختیار نداشت و از همین رو در بازی دور نهایی به مقام پنجم رسید.

اکبرپور با تشکر از حمایت های باشگاه مس کرمان برای فراهم شدن امکانات تمرینی ابارقی تا پیش از اعزام مسابقات گفت: باشگاه مس کرمان و شخص آقای دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه، شرایط و امکانات تمرینی خوبی برای ابارقی در کرمان فراهم کردند و این سبب شد که او با آمادگی خوبی در این رقابت ها شرکت کند و اگر شرابط اعزام تیم ملی کامل تر بود ابارقی قطعا در این مسابقات که سطح بالایی داشت و به نوعی رقابت با برخی از قهرمانان جهان نیز بود به مدال می رسید.

مربی تیم دومیدانی مس کرمان این رقابت ها را محکی خوب و تمرینی جدی برای رقابت های بازی های آسیایی و المپیک پیش رو برای محمد ابارقی ارزیابی کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77551