باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:58:52
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تیم فوتبال مس کرمان: شرایط بازی در مسجد سلیمان به شدت سخت بود

یکشنبه 23 مرداد ماه 1401 ساعت 12:36

مربی تیم فوتبال مس کرمان شرایط بازی این تیم در هفته اول رقابت های لیگ برتر برابر نفت در مسجد سلیمان را بسیار سخت دانست.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمود محمودی نیا در رابطه با این بازی گفت: برگزاری مسابقه در گرمای 50 درجه شرایط برگزاری بازی را برای هر تیمی به شدت سخت می کرد به خصوص برای تیم ما که اولین تجربه خود را در لیگ برتر پس از صعود پشت سر می گذاشت و مسائل روحی و روانی بهرشکل در این بازی دخالت داشت. با این حال به دنبال توجیه این باخت نیستیم و قطعا ایرادات خود را در این بازی برای دیدارهای بعد به حداقل خواهیم رساند.

وی افزود: با وجود همه سختی های این بازی آنچه که مایه دلگرمی برای تیم بود، تلاش همه جانبه نفرات مس کرمان و ذهنیتی بود که سبب شد دو بار تیم به بازی برگردد هرچند که دوست داشتیم این تلاش با کسب امتیاز همراه باشد اما باید بدانیم تیمی بسیار جوان در اختیار داریم که باید در لیگ برتر تجربه کسب کند. این تیم در همین بازی نیز نشان داد که با نفرات شایسته و عمدتا بومی خود شایستگی اعتماد و دادن فرصت را دارد و قطعا تلاش بازیکنان پرانگیزه مس کرمان در بازی های آتی با کسب امتیاز و نتیجه نیز همراه خواهد شد.

مربی تیم مس کرمان با اشاره به رفع مشکلات تیم در هفته های آتی گفت: درس های زیادی از اولین تجربه لیگ برتری خود گرفتیم و همانطور که آگاه هستید این لیگ 30 بازی دارد و قطعا در هفته های آتی با اضافه شدن بازیکنان جدید تیم، از نظر نفری تیم کاملتری در اختیار خواهیم داشت که با تجربه بیشتری در زمین بازی خواهد کرد.

محمودی نیا برنامه ریزی مسابقات را در هفته های آینده به گونه ای دانست که شرایط آماده سازی تیم در آن تکمیل خواهد شد و ادامه داد: قطعا با توجه به برنامه مسابقات و فاصله زمانی دیدارهای پیش رو، تیم به حداکثر آمادگی خود خواهد رسید و این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که در سال های اخیر تیم های تحت هدایت آقای حسین خانی هفته به هفته روند مطلوب خود را بیش از پیش پیدا می کنند و این اتفاق برای تیم این فصل نیز قطعا رخ خواهد داد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77550