باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 10:06:05
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ورزشکاران باشگاه مس کرمان در اردوهای تیم ملی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی

سه‌شنبه 21 تیر ماه 1401 ساعت 11:55

ورزشکاران باشگاه مس کرمان در اردو رشته های مختلف تیم ملی خود را برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی آماده می کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پس از اینکه نام محمد حسین ابارقی دونده باشگاه مس کرمان برای حضور در این مسابقات در فهرست تیم ملی قرار گرفت، نام آرزو طاهریان و بیتا عاشق زاده دو کماندار تیم تیراندازی با کمان بانوان مس کرمان نیز در فهرست تیم ملی برای اعزام به این مسابقات قرار گرفت.

طاهریان و عاشق زاده که به همراه تیم کامپوند مس کرمان عنوان قهرمانی لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور را کسب کردند، در جمع 6 ملی پوش اعزامی به این رقابت ها قرار گرفتند.

همچنین تیم ملی هندبال کشورمان نیز خود را برای شرکت در این رقابت ها آماده می کند که در دورتازه اردوی آماده سازی این تیم نفراتی از مس کرمان از جمله سلامان بربط، حسین جهانی، امید سرپوشی و... قرار گرفته بودند که باید دید لیست نهایی این تیم برای اعزام چه زمانی اعلام می گردد.

اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان نیز با ورزشکاران مس کرمان برای شرکت در این رقابت ها ادامه دارد و مهدی جلالی، صادق دهقانی و محمد حسین یزدانی از تیم تکواندو مس کرمان در این اردو آماده سازی حضور دارند.

گفتنی است بازی های کشورهای اسلامی از 18 مردادماه در قونیه ترکیه آغاز خواهد شد که کاروان کشورمان با نام پیامبر اعظم در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77496