باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:12:12
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

خیبر خرم آباد 0-2 مس کرمان/صعود مس به لیگ برتر 70 امتیاز کامل

چهارشنبه 18 خرداد ماه 1401 ساعت 00:49

تیم فوتبال مس کرمان در آخرین بازی خود در رقابت های این فصل لیگ برتر نیز در خرم آباد و برابر تیم خیبر به پیروزی رسید تا با 70 امتیاز شیرین صعود خود را به لیگ برتر کاملا مقتدرانه کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته پایانی رقابت های لیگ یک این فصل فوتبال کشور، مس در خرم آباد میهمان تیم خیبر بود که با ترکیب حسین شهریاری، عیسی پرتو، علی تهامی، میلاد خدایی، جلال عبدی، محمد صبوری، عارف زینلی، میلاد پورصفشکن، حسین دوستدار، احمد نصیری و مهرداد آوخ به میدان رفت.

هرچند مس کرمان هفته گذشته جشن صعود خود را با حضور هوادارنش برپا کرده بود اما در این بازی با تمام توان به میدان رفت تا همچنان شایستگی های صعود مقتدرانه خود را به رخ همگان بکشد و بر حرف و حذیث های آن مهر باطل بزند.

بازی دو تیم کیفیت خوبی داشت و سرعت بالای آن سبب شده بود که هواداران از دیدن آن لذت ببرند اما هواداران مس کرمان که با طی مسافت چند هزار کیلومتری خود را به ورزشگاه خرم آباد رسانده بودند در دقیقه 43 بازی به اوج شادمانی رسیدند جایی که با ضربه سر عارف زینلی برروی سانتر دقیق نصیری گل اول بازی برای مس کرمان به ثمر رسید.

این گل مس کرمان را با پیروزی یک بر صفر روانه رختکن کرد تا شاگردان فرزاد حسین خانی نیمه دوم را با آرامش و تسلط بیشتری آغاز کنند.

شهریاری که در این بازی وظیفه تداوم کلین شیت های مس را در دروازه برعهده داشت در ابتدای نیمه دوم چند موقعیت خوب حریف را مهار کرد.

در دقیقه 66 امین کاظمیان، امیر طاهر و میثم آقایی به جای آوخ، پورصفشکن و صبوری به زمین آمدند تا سرعت تیم مس در زمین بیشتر هم بشود.

در دقایق پایانی بازی نیز امیر حسین عسگری و علی تهامی به جای نصیری و دوستدار به میدان رفتند تا مس در آستانه کسب این سه امتیاز شیرین خارج از خانه باشد.

اما در حالی که بازی وارد دقایق وقت اضافه خود شده بود، آقایی با ضربه ای عالی از زاویه بسته دروازه خیبر را برای دومین بار باز کرد تا پیروزی مس کرمان را در این دیدار قاطعانه تر کند.

و سرانجام در حالی که در پایان بازی حاشیه هایی از سوی تیم خیبر ایجاد شده بود اما بازهم مس کرمان اقتدار خود را در زمین بازی دیکته کرد و با سوت پایان بازی این سه امتیاز هم به حساب مس کرمان واریز شد تا مس با رسیدن به 70 امتیاز صعودی قاطعانه و با اقتدار به لیگ برتر داشته باشد و تلاش جذاب خود را تا هفته آخر ادامه داده باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77456