باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 15:31:57
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

شبی که مس کرمان را به آسمان برد/فریاد شادی صعود در تمام کرمان پیچید(عکس)

پنج‌شنبه 12 خرداد ماه 1401 ساعت 14:19

پنجشنبه دوازدهم خرداد یکی از شب های ماندگار در تاریخ کرمان لقب گرفت جایی که فریاد شادی و شور تمام دیار کریمان را در آغوش کشید و با صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر همه مردمان این دیار لبخند را برچهره خود نشاندند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مس کرمان که صعود خود را به رقابت های لیگ برتر قطعی کرده بود، در آخرین بازی خانگی خود در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان پارس جنوبی جم بود و قصد داشت در این بازی جشن صعود خود را به همراه تمام مردم کرمان برپا کند.

در روزی که ورزشگاه باهنر کرمان سرشار از آهنگ شادمانی و سرور یک صعود بود، فریاد هواداران مس در استادیوم باهنر کرمان حواس تمام شهر را به خود معطوف کرده بود.

پس از پایان این بازی هواداران مس کرمان با پرچم های بزرگ نارنجی به داخل زمین آمدند تا با نفرات مس کرمان شادی صعود خود را جشن بگیرند و در شبی که آسمان شب کرمان با یک آتش بازی بزرگ کاملا روشن شده بود، پایکوبی کرمانیان در ورزشگاه باهنر صحنه های خاطره انگیزی را از صعود مس کرمان به لیگ برتر در ذهن همگان ثبت کرد.

اما این پایان جشن و سرور صعود مس به لیگ برتر نبود و تیم فوتبال مس کرمان در اتوبوس شکیلی که برای این تیم تهییه شده بود و با پیراهن مزین به نام سردار دلها، مسیر ورزشگاه تا هتل محل اردوی خود را در میان مردم طی کرد و مسافت کوتاه بین این دو نقطه با شور و شوق و جشن های خیابانی مردم کرمان چیزی در حدود دو ساعت به طول انجامید.

شور و شوق مردم کرمان و جشن بزرگی که به صورت خودجوش در خیابان های کرمان به راه افتاد، چهره شهر را کاملا دگرگون کرده بود و مردم با اشتیاق فراوان این شادی را به شهر آوردند تا این ساعات شاد خستگی هشت سال دوری از رقابت های لیگ برتر با به طور کامل از تن مردم در کند.

پس از رسیدن این اتوبوس به محل اردوی تیم مس کرمان، عوامل این تیم راهی گلزار شهدای کرمان شدند تا این پیروزی و موفقیت را تقدیم به روح پرفتوح شهدای اسلام به خصوص سردار دل ها نمایند.

بهرشکل مس کرمان در پایان بازی با پارس جم جشن صعود خود را در پایان بازی های خانگی این فصل خود در رقابت های لیگ یک برگزار کرد تا امیدوار به تکرار این روزهای کاملا شاد در مسابقات فصل آینده لیگ برتر باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77445