باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 07:49:55
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیام تبریک پرفسور زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس در پی صعود مس کرمان به لیگ برتر

یکشنبه 8 خرداد ماه 1401 ساعت 09:46

نماینده مردم کرمان و راور در پیامی به مردم استان کرمان و جامعه پر افتخار ورزش دیار کریمان، صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر را تبریک گفت.

متن پیام آقای محمّدمهدی زاهدی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

صعود مقتدرانه تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر را خدمت مردم شریف و نجیب استان کرمان و جامعه‌ی پرافتخار دیار کریمان تبریک عرض می‌نمایم.

این موفقیتِ ارزشمند، نشان از شایستگی و توانمندی همه اعضای تیم دارد که با همدلی وافر و با همتی والا و توکل به خداوند متعال و با توسّل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، نام استان عزیزمان که امروز پرچمدار و پایتخت جبهه مقاومت به دست شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی است، را در میادین ورزشی طنین انداز کرده است.

این پیروزی دلنشین در کنار موفقیت‌های تحسین برانگیز سایر تیم‌های باشگاه فرهنگی-ورزشی، از جمله تیم‌های تکواندو، هندبال، دوچرخه سواری و تیر و کمان، نویدبخش روز‌های روشن برای ورزش استان است.

برخود لازم می‌دانم از حمایت‌های مسئولانه ی، تمام مدیران ارشد شرکت ملی مس ایران، بویژه جناب دکتر سعدمحمدی، که پشتیبانی‌های مادی و معنوی را از باشگاه بعمل آوردند، سپاسگزاری نمایم.

این موفقیت را به اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی-ورزشی مس کرمان، مدیر عامل جوان، با اخلاق و حرفه‌ای باشگاه، سرمربی پرتلاش و مربیان و کادر فنی متخصص و بازیکنان غیرتمند تیم تبریک گفته و استمرار پیروزی و سربلندی ورزش و ورزشکاران استان کرمان را از خداوند متعال خواستارم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77438