باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 18:58:37
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیام استاندارکرمان به مناسبت صعود مس کرمان به لیگ برتر

یکشنبه 8 خرداد ماه 1401 ساعت 09:43

در پی صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ فوتبال ایران، استاندار کرمان در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام آقای محمدمهدی فداکار به شرح زیر است:

" بسم الله الرحمن الرحیم "

استان کرمان با توجه به ظرفیت‌ها و سرمایه انسانی جوان و مستعد و کسب افتخارات ورزشی، جزو استان‌های تاثیرگذار و تعیین کننده در سرنوشت ورزشی کشور است و با تلاش جوانان غیورش یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ایران به شمار می‌آید.

صعود مقتدرانه تیم فوتبال صنعت مس کرمان به لیگ برتر فوتبال ایران که بار دیگر توانمندی و استعداد بی پایان ورزشکاران قهرمان کرمانی را به نمایش گذاشت، غرورآفرین و مایه مباهات است.

این افتخار مهم که با تکیه بر ظرفیت مربیان بومی و در سایه همدلی، پشتکار، حمایت‌های مردم و مسئولان، برنامه ریزی و تلاش فراوان دلاورمردان فوتبال مس کرمان به دست آمد، اعتبار و جایگاه استان کرمان دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در عرصه ورزش کشور ارتقاء بخشید و موجی از نشاط و امید در استان پدید آورد.

توسعه متوازن ورزش و زیرساخت‌های ورزشی در همه شهرستان‌ها و مناطق استان ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و امید است مجموعه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و باشگاه‌های صنعتی با نگاه توسعه متوازن و با توجه به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش نقشی موثر را ایفا کنند.

اینجانب با تقدیر از تلاش‌های جوانان ورزشکار و برومند استان، این صعود غرورآفرین را به مردم قهرمان پرور دیار کریمان، جامعۀ ورزش، مدیرعامل و کارکنان صنایع ملّی مس ایران، مربیان، سرپرستان، کادر فنی، پیشکسوتان فوتبال کرمان و بازیکنان پرتلاش، غیرتمند و با انگیزه تیم مس کرمان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ سلامتی برای همگان و ثبت موفقیت و پیروزی‌های این تیم در لیگ برتر ایران را آرزومندم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77437