باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 13:57:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

افتخار افرینی تیم تکواندوی مس کرمان

جمعه 30 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 20:53

تیم تکواندو مس کرمان در پایان رقابت های این فصل لیگ برتر کشور موفق شد با قرار گرفتن در رتبه سوم این رقابت ها مدال برنز این فصل را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در رقابت های روز پایانی این فصل که در تهران برگزار شد، تکواندوکاران مس در بازی های صبح به مصاف تیم مس سونگون رفتند که با نتیجه 5بر3 شکست خوردند اما در بازی های عصر تکواندکاران مس در رقابتی حساس و سرنوشت ساز موفق شدند تیم دانشگاه آزاد را با نتیجه 5بر 3 شکست دهند.

در این دیدار علی اشکوریان، صادق دهقانی، مهدی جلالی، طوفان ابراهیمی و محمد حسین یزدانی در اوزان مختلف برای مس کرمان موفق به کسب پیروزی شدند تا با پیروزی در این دیدار جایگاه سومی تیم تکواندو مس کرمان در پایان رقابت ها تثبیت شود.

مسابقات این فصل لیگ برتر تکواندو کشور که در دو مرخله مقدماتی و نهایی برگزار شد یکی از رقابت های سخت در چند سال اخیر بود که نشان می دهد جایگاه سومی تیم مس کرمان عنوانی بسیار خوب برای این تیم محسوب می شود که همچنان در پایان رقابت ها حضور خود را برروی سکو حفظ می کند.

تیم تکواندو مس کرمان در مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر این فصل از 5 رقابت خود 2 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست را ثبت کرد تا در جایگاه سوم مسابقات قرار گیرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77423