باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 09:38:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرپرست تیم تکواندو مس کرمان: مس کرمان توانایی شکست هر حریفی را دارد

پنج‌شنبه 29 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 14:28

سرپرست تیم تکواندو مس کرمان گفت: تیم مس کرمان در هفته پایانی و فینال مسابقات لیگ برتر در بازی اول از ساعت 8:30 روز جمعه در مقابل تیم مس سونگون قرار می گیرد و عصر همین روز نیز از ساعت 15:30 در مقابل تیم تکواندو دانشگاه آزاد قرار  می گیرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سلمان خواجه حسنی گفت: حریف های این هفته مس کرمان  از جایگاه خوبی برخوردارند و از تیم های مدعی محسوب می شوند اما تیم مس کرمان در این فصل نشان داده است که می تواند هر حریفی را شکست دهد.

وی گفت: دو بازی بسیار سخت داریم اما روحیه بازیکنان ما خوب است و قطعا با این روحیه، برد تیم مس کرمان دور از دسترس نیست.

سرپرست تیم تکواندو مس کرمان گفت: تیم مس کرمان با همدلی و روحیه بالا پا به میدان مسابقه می گذارد و بی شک پیروز دیدارهای پایانی خواهد بود.

وی گفت: برای اولین بار است که امتیازات تیم ها به هم نزدیک و یکی است و به خاطر همین موضوع چهار تیم می توانند هم اول و یا دوم تا چهارم شوند، پس ما باید با دقت نظر بالایی وارد گود مسابقات شویم و بدون هیچ اشتباهی وارد مسابقات شویم، چرا که کوچکترین اشتباه در این بازی مانع کسب سکو می شود.

خواجه حسنی گفت: از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به خاطر حمایت از تیم تکواندو و رشته تکواندو تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم با برد و کسب سکو بتوانیم زحمات این بزرگواران را جبران کنیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77418