باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 17:28:46
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی مس کرمان: مثل قبل حرکت گام به گام خود را انجام میدهیم

سه‌شنبه 27 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 11:32

مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی این تیم برابر ویستاتوربین جای هواداران مس را در ورزشگاه خالی دانست و این برد را به آن ها و مردم کرمان تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمود محمودی نیا در پایان این بازی گفت: بهرشکل حساسیت های هفته های پایانی بسیار زیاد است و این موضوع برروی مسائل فنی تاثیر می گذارد اما خوشبختانه در نیمه دوم با صحبت هایی که صورت گرفت تیم به شرایط مطلوب خود نزدیک تر شد و موفق شد به مهمترین خواسته ما که کسب سه امتیاز بود دست یابد.

وی با اشاره به جای خالی هواداران گفت: اگر تماشاگران خود را در ورزشگاه داشتیم از نظر ذهنی با تمرکز بیشتری بازی می کردیم و هواداران در این هفته ها کمک زیادی به ما در بازی های خانگی می کردند که بهرشکل جای خالی آن ها به شدت در ورزشگاه احساس شد و حلقه مفقوده ما در این بازی سکوهای خالی بود.

مربی مس کرمان با اشاره به جدول گفت: ما همچنان به حرکت گام به گام خود در جدول ادامه می دهیم و با وجود 4 بازی پیش رو همچنان به حریف هفته بعد خود متمرکز می شویم و کاری به شرایط کلی جدول نداریم و آماده می شویم که در بازی بعد نیز بهترین نمایش را برای کسب نتیجه لازم به اجرا بگذاریم.

محمودی نیا با اشاره به حساسیت قضاوت ها در هفته های پایانی گفت: خوشیختانه حجم اشتباهات داوری در هفته های پایانی نسبت به قبل کمتر شده است و داور امروز نیز بیشترین تلاش خود را کرد که مسلط بازی را قضاوت کند و امیدواریم که در بازی های پیش رو نیز داوری ها با کمترین اشباهات در زمین مسابقه انجام شود.

وی با تشکر از حمایت مقامات کرمان از حرکت تیم مس کرمان گفت: نفس گرم و صحبت های دلگرم کننده مقامات قطعا می تواند روحیه ساز برای تیم باشد و خوشحالیم که این روزها مقامات عالی کرمان را بیشتر در کنار باشگاه مس کرمان می بینیم و امیدواریم که با همتی که برای موفقیت تیم وجود دارد در نهایت شادی تمام مردم استان را رقم بزنیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77414