باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 22:42:51
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان 1-0 ویستاتوربین تهران/ آهای عالیجناب مس

سه‌شنبه 27 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 11:26

تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی یک بر صفر برابر ویستاتوربین یک گام بزرگ دیگر در هفته های رو به پایان رقابت های لیگ یک برداشت تا حرکت مطمئن خود را در بازی های این فصل ادامه دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته سی ام رقابت های لیگ یک و در روزی که تماشاگران مجوز حضور در ورزشگاه باهنر را نداشتند مس کرمان با ترکیب آرمان شهدادنژاد، امیر طاهر، عیسی پرتو، علی خلیلی، جلال عبدی، مسعود اسدی، امین کاظمیان، میلاد پورصفشکن، حسین دوستدار، حمید گلزاری و یاسر فیضی به میدان رفت.

بازی دو تیم در حالی در اوج حساسیت خود برگزار می شد که مس برای تثبت جایگاه خود در بالای جدول و ویستاتوربین برای فرار از منطقه سقوط چشم به امتیاز این بازی داشتند و از همین رو یکی از حساس ترین بازی های هفته در کرمان برگزار می شد.

هر دو تیم بازی را به شکلی هجومی آغاز کردند که این نشان از علاقه آن ها به کسب امتیاز در این بازی داشت. در همان نیمه اول آوخ به جای عبدی که با مصدومیت روبرو شد برای مس به زمین تا چهره مس تهاجمی تر نیز گردد.

در حالی که مس در نیمه اول کاملا حملات خطرناک تری را نسبت به حریف برروی دروازه ویستاتوربین داشت و حتی در در دقیقه 34 تیر دروازه این تیم را هم به لرزه درآورد اما در نهایت این بازی مهیج و پرسرعت با تساوی بدون گل در نیمه اول خاتمه یافت.

در نیمه دوم میلاد صارمی به جای فیضی وارد زمین شد و در حالی که مس بازهم اولین موقعیت خطرناک این نیمه را خلق کرد در دقیقه 50 سرانجام مس به مزد حملات خود دست یافت.

صارمی که در نیمه دوم به زمین آمده بود نشان داد که تعویض های حسین خانی همچنان رنگ طلایی دارند و برروی ارسال خوبی که از سمت چپ برروی دروازه ویستاتوربین صورت گرفت با یک کنترل توپ عالی و ضربه سری دقیق گل مس کرمان را به ثمر رساند.

بعد از این گل مس همچنان به دنبال تثبیت پیروزی خود بود و ضربه سر خلیلی با بدشانسی در دقیقه 66 این اتفاق را برای میزبان رقم نزد.

در دقیقه 70 احمد نصیری به جای گلزاری و در دقیقه 77 امیر حسین عسگری و سامان تورانیان به جای پورصفشکن و کاظمیان برای مس به زمین آمدند.

در دقایق رو به پایان بازی تیم ویستا که برای فرار از شکست به آب وآتش می زد در زمین مس بیشتر جولان داد اما برنامه های دفاعی مس همچنان مستحکم بود تا با حفظ دروازه خودی یک کلین شیت دیگر را در این بازی به نام مس کرمان ثبت کند.

مس با پیروزی در این بازی بازهم عالیجناب لیگ یک فوتبال کشور شد و بر صدر جدول تکیه زد . جایگاه خود را در بالای جدول با اختلاف امتیاز 8 در چهار هفته به پایان رقابت ها بیشتر تثبیت کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77413