باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 09:46:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دونده مس کرمان مدال طلا مسابقات قهرمانی کشور را به گردن آویخت

جمعه 23 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 18:25

محمد حسین ابارقی دونده باشگاه مس کرمان در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که در لرستان برگزار شد موفق شد مقام قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ ابارقی در ماده 200 متر سرعت زودتر از دونده های فارس و لرستان از خط پایان گذشت تا به این مدال دست پیدا کند.

این دونده باشگاه مس کرمان پس از کسب این مدال گفت: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می شد چراکه مسابقات قهرمانی کشور این دوره حکم انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی هانژو چین و کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه را داشت و دونده ها با حداکثر آمادگی در مسابقات شرکت کرده بودند.

ابارقی افزود: این اولین مسابقه رسمی من بعد از طی کردن دوران مصدومیت بود و از همین رو سختی های کار برای من بسیار زیاد بود که خوشبختانه با موفقیت همراه بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی با تشکر از حمایت های باشگاه مس کرمان در زمان مصدومیت خود گفت: در مدتی که برای مسابقات پیش رو آماده می شدم باشگاه مس کرمان و شخص آقای کهندل مدیرعامل محترم باشگاه به صورت مداوم پیگیر امور من بودند که جا دارد از حمایت و پیگیری های ایشان کمال تشکر را داشته باشم و امیدوارم با کسب موفقیت های بعدی جبران این موضوع را انجام دهم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77404