باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 18:49:07
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

رکوردشکنی دوچرخه سوار مس کرمان در مرحله اول رقابت های لیگ برتر پیست جوانان

پنج‌شنبه 22 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 12:58

رقابت های لیگ برتر پیست دوچرخه سواری کشور در رده سنی جوانان در حالی از روز گذشته آغاز شد که در روز نخست این رقابت ها محمد امین رحیم آبادی دوچرخه سوار مس کرمان موفق به رکوردشکنی در این رقابت ها شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این رقابت ها که در تهران و در پیست دوچرخه سواری مجموعه آزادی برگزار شد، امین آبادی موفق شد در ماده 200 متر سرعت رکورد ایران را بشکند.
دوچرخه سوار مس کرمان با با ثبت زمان 10ثانیه و 32صدم ثانیه این ماده را به پایان رساند و رکورد آن را که دست خودش بود بهبود بخشید. رکورد قبلی این رشته 10ثاینه و 47صدم ثانیه بود.

رحیم آبادی که تحت هدایت محمد ابوحیدری مربی سرشناس کرمانی دوچرخه سواری کشور در قالب تیم مس کرمان در رقابت های این فصل حضور دارد یکی از آینده داران دورچرخه سواری کشور محسوب می شود که در سال گذشته نیز با پیراهن مس کرمان رکوردهای عالی در رقابت های مختلف دوچرخه سواری کشور از خود برجای گذاشت.

همچنین اولین مرحله از رقابت های فصل جدید لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش جاده نیز از روز 26 اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه ارس آذربایجان شرقی آغاز می شود که مس کرمان در این رقابت ها با تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، هورسان رامسر، ایران زمین، هیات دوچرخه سواری استان زنجان، آرویچ شرق امیدنیا، هیات دوچرخه سواری استان مرکزی، منطقه آزاد انزلی، گوهرگستر سیرجان،DFT  مشکین شهر، هیأت دوچرخه سواری جزیره کیش، هیأت دوچرخه سواری استان همدان مصاف می دهد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77402