باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 14:19:01
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حضور مدیرعامل باشگاه مس کرمان در جمع هندبالیست ها/دستان مس در پی نوشتن داستانی از شهامت

یکشنبه 4 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 17:09

تیم هندبال مس کرمان در بازی های این فصل لیگ برتر هندبال کشور دست به کار بزرگی زد و با وجود شرایط حاکم بر مسابقات موفق شد با کسب نتایجی بسیار خوب و در حضور مدعیان باامکانات، در نهایت با قرار گرفتن در جمع چهار تیم مرحله گروهی جواز صعود به دور نهایی رقابت ها را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ این تیم که خود را آماده بازی دوشنبه شب خود در مرحله نیمه نهایی برابر سپاهان اصفهان می کند، در تمرین شب گذشته خود میزبان آقای دکتر کهندل مدیرعامل و آقای سعیدیان معاونت فنی باشگاه بود.

در این دیدار صمیمانه آقای کهندل ضمن صحبت با اعضای این تیم کار آن ها را در صعود به مرحله نهایی رقابت ها تلاشی بسیار ارزشمند دانست و از زحمت تمامی اعضای تیم تشکر کرد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان افزود: قطعا تلاش و سختکوشی بازیکنان هندبال مس کرمان در بازی برابر سپاهان ادامه خواهد داشت و هرچند حریف بسیار قدرتمند می باشد اما بچه های مس کرمان در طول بازی های این فصل ثابت کردند که با تمام وجود در بازی های خود به میدان رفته اند و در این بازی نیز آنچه برای همه مهم است دیدن تلاش شما با تمام وجود و رقم زدن یک نتیجه بزرگ است.

گفتنی است تیم هندبال مس کرمان از 18 بازی دور گروهی خود موفق به کسب 20 امتیاز شد تا به همراه تیم های سپاهان اصفهان، شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان به مرحله پایانی رقابت ها صعود نماید که در اولین بازی نیمه نهایی از ساعت 10 و 30 دقیقه دوشنبه شب در سالن شهید تجلی کرمان به مصاف سپاهان خواهد رفت و بازی برگشت دو تیم نیز یازدهم ازدیبهشت ماه در اصفهان برگزار خواهد شد تا تیم برتر در مجموع دو بازی به فینال مسابقات صعود نماید.

دستان شایسته هندبال مس کرمان که در طول بازی های این فصل شایستگی خود را به اثبات رسانده است در بازی سخت و سنگین برابر سپاهان با تمام توان به دنبال نوشتن داستانی از تلاش و شهامت خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77358