باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 04:17:49
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

امیر عرب براقی بعد از سه سال برای مس کرمان سوت می زند

یکشنبه 4 اردیبهشت ماه 1401 ساعت 16:46

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی معوقه مس کرمان و ملوان بندر انزلی اعلام شد که بر این اساس امیر عرب براقی کار قضاوت بازی دو تیم را برعهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای عرب براقی که از داوران شناخته شده و لیگ برتری فوتبال کشور محسوب می شود متولد سال 1371 می باشد که در بازی های این فصل لیگ برتر نیز داوری بازی های مختلف به وی سپرده شده است که در آخربن قضاوت خود نیز بازی تیم های استقلال تهران و نساجی را در جام حذفی سوت زد.

این داور سابقه قضاوت برای مس کرمان را نیز داشته است و پیش از این در سال 96 بازی مس کرمان برابر گل گهر و قشقایی را قضاوت کرده بود و در سال 97 نیز بازی مس را برابر سرخپوشان و گل گهر سوت زده بود.

اما آخرین قضاوت عرب براقی برای مس کرمان به آبان ماه سال 98 و بازی مس کرمان برابر بادران برمی گشت که در این بازی سه اشتباه تاثیرگزار برای مس کرمان رخ داد و با وجود اینکه مس در این بازی 2بر1 برنده شد اما یک گل سالم مس در این بازی از سوی داور پذیرفته نشد و همچنین یک پنالتی واضح برای مس اعلام نگردید و در ادامه یک پنالتی نادرست نیز به سود حریف مس کرمان در آن بازی اعلام شد.

پس از این بازی که با اعتراض شدید باشگاه مس کرمان نیز همراه شد، آقای عرب براقی دیگر قضاوتی برای مس کرمان انجام نداد تا بازی مس کرمان برابر ملوان که یکی از دیدارهای حساس این فصل محسوب می شود، به وی سپرده شود و او پس از نزدیک به سه سال بازهم عهده دار قضاوت یکی از بازی های مس کرمان گردد.

محمدجواد مداح به همراه علی اکبر نوری به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند. هم چنین شاهین یزدانی داور چهارم و بهرام مهرپیما به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور دارند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77355