باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:09:52
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

احساس یک پیروزی برای تمام تاریخ/جام حذفی امسال برای مس در اذهان باقی خواهد ماند

چهارشنبه 31 فروردین ماه 1401 ساعت 11:59

هر زمان صحبت از بازی های جام حذفی در سال 1401 شود یک شادی غرور آمیز برای هواداران مس کرمان و فوتبال استان ضمیمه آن خواهد شد چراکه حضور بعد از 8 سال در جمع 4 تیم پایانی جام حذفی یقیننا تیمی را به یاد خواهند آورد که از هر نظر شایسته غرور احترام بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ شاید مس کرمان با پنالتی دقیقه 117 در زمین بازی و در دیدار نیمه نهایی مغلوب نساجی شده باشد اما شمایل این تیم و نحوه بازی که از خود در طول رقابت های جام حذفی انجام داد، تا همیشه تاریخ این تیم را پیروز و سربلند نگه خواهد داشت.

مس در بازی با نساجی با ترکیب حسین شهریاری، علی خلیلی، میلاد خدایی، حمید گلزاری، محمد صبوری، علیرضا قادری، عارف زینلی، امید پورقنبری، سامان تورانیان، علی تهامی و امیر حسین عسگری به میدان رفت.

این ترکیب شایسته حرف های زیادی برای گفتن دارد...اینکه مس علاوه بر تیمی که در لیگ به میدان می رود، بیش از هشت بازیکن آماده و کاملا شایسته دیگر در لیست خود دارد که توانایی های بالای خود را در جریان بازی های حذفی این فصل ثابت کردند و چه چیز بهتر از این که برای همگان ثابت شود تیم مس کرمان در این فصل تیم یکدست و شایسته ها بوده است.

میانگین سنی تیمی که برابر نساجی در ورزشگاه آزادی و برابر 40 هزار تماشاگر به میدان رفت شاید به 22 سال هم نرسد... این یعنی مس کرمان چه الماسی از تجربه برای خود در این بازی به غنیمت گرفت که تا سال ها می تواند فخر آن را برای خود بفروشد.

نمایش غیورانه تیمی که در زمین برابر نساجی 120 دقیقه با توان کامل جنگید و همدلی که از روی نیمکت به این تیم تزریق می شد یک حس برنده بودن تمام عیار را برای مس کرمان در این بازی آشکار کرد و در کنار همه این ها وقتی نزدیک به 8 بازیکن کرمانی و محصولات آکادمی باشگاه مس کرمان در این بازی فوق العاده سنگین با شایستگی در زمین جنگیدند، حالا کل فوتبال استان می تواند از این بازی یک حس تمام عیار پیروزی در کل کشور بگیرد.

از روز اول قرار نبود مس فاتح جام حذفی باشد و برنامه این تیم برای رقابت ها حذفی اثبات بیشتر شایستگی و حفظ آمادگی تمام عیار برای تیم بود...مس به هر دو هدف عمده خود در جام حذفی رسید... مس کرمان حالا تیمی تمام عیار و با تجربه برای لیگ دارد و شایستگی که بازی به بازی برای مس کرمان در طول رقابت های حذفی بیشتر اثبات شد و نمایش غیورانه 120 دقیقه ای این تیم برابر نساجی هرچند با یک پنالتی به سود حریف به نتیجه نرسید اما بازهم هدف اثبات شایستگی را برای این تیم به ثمر نشاند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77349