باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 16:44:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی مس کرمان: بازیکنانی که برابر نساجی به میدان می روند با تمام توان تلاش خواهند کرد

دوشنبه 29 فروردین ماه 1401 ساعت 19:21

مربی تیم فوتبال مس کرمان از تلاش تمام عیار بازیکنانی گفت که در بازی برابر نساجی به میدان خواهند رفت.

محمود محمودی‌نیا مربی مس کرمان در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: همانطور که می‌دانید بازی، بازی نیمه‌نهایی جام حذفی است و قطعا هر تیمی که به این مرحله می‌رسد، چون شانس قهرمانی دارد این بازی برای آن ارزشمند است؛ من فقط یک اشاره‌ای به این موضوع کنم، درست بعد از بازی استقلال، نساجی زمان داشت و تمرکز داشت تا خودش را برای این بازی که هم شانس حضور در فینال و هم قهرمانی وجود دارد، آماده کند و خیلی ابزارها داشت که حق داشت از آن‌ها استفاده کند.

وی افزود: اما ما مس کرمان در لیگ یک هستیم و در این رقابت‌ها حضور داریم و واقعا اولویت‌مان لیگ یک است، نه این‌که به جام حذفی فکر نکنیم اما مجبور بودیم بعد از بازی با خیبر خرم‌آباد، یک بازی حساس مقابل آرمان‌گهر داشته باشیم و تا روز بازی با آرمان‌گهر، تمام تمرکزمان بازی هفته‌ی بیست و پنجم لیگ یک بود چون اولویت‌مان بود و بعد از آن زمان کوتاهی برای آماده‌سازی جهت حضور در نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل نساجی که فرصت بهتری برای آماده شدن داشت و ابزار کافی را دارد، داشتیم.

محمودی‌نیا در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت: مطمئن باشید مس کرمان برای جام حذفی انگیزه‌های خیلی خوبی در نیمه‌نهایی دارد، جوانان ما آماده هستند که همین‌طور که پله‌های قبلی را در جام حذفی طی کردند و بازی مقابل خوشه طلایی، فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته، ماشین‌سازی  تبریز و سپس خیبر را برنده شدند، انشالله آماده باشند تا یک بازی خیلی خوب و تماشاگرپسند برای مردم عزیز کرمان و هواداران‌مان انجام بدهند.

مربی مس کرمان در واکنش به تجربه‌ی آسیایی تیمش و اثر آن در بازی فردا توضیح داد: شما می‌دانید که مس کرمان روزهای خوبی در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا داشته و الان ورود پیدا کرده به جمع 4 تیم برتر جام حذفی، قطعا برند مس کرمان یک برندی است که همه باید به آن فکر کنیم و احترام بگذاریم. واقعا مس کرمان سعی کرده مسیر اخلاق‌مدارانه‌ای را در کنار تلاش‌های فنی‌اش در سالیان گذشته داشته باشد و الان هم حضور مس کرمان جزو 4 تیم برتر با توجه به سبقه‌ی قبلی که دارد، به نظر من ارزشمند است.

محمود محمودی‌نیا با اشاره به شانس صعود این تیم به لیگ برتر گفت: صدای پای مس کرمان را باید همگی بشنویم و به آن احترام بگذاریم، بدون آن‌که من خودخواهانه حرف بزنم، واقعا در مجموعه مس تلاش‌ها در حال انجام است و کمک‌های استانی انجام شده و همه‌ی مردم استان کرمان دوست دارند که مس به لیگ برتر بیاید و جایگاه مناسب داشته باشد. خداراشکر امسال با یک همیت خوب در استان کرمان این اتفاق افتاده و من فکر می‌کنم جایگاه مس کرمان با توجه به این‌که در جبهه لیگ یک دارد به خوبی می‌جنگد و تلاش می‌کند و الان هم جوانان آن کمک کرده‌اند که تیم به 4 تیم جام حذفی برسد، ارزشمند است.

محمودی‌نیا در توضیح بیشتر اولویت باشگاه مس پاسخ داد: قطعا اولویت اول ما لیگ یک و حضور در لیگ برتر است، با توجه به وضعیتی که اتفاق افتاده است؛ البته که باید فکر کنیم که 9 بازی و 27 امتیاز مانده، حق نداریم تمرکزمان را در آن جبهه از دست بدهیم. قطعا ما مسئولیتی در جام حذفی داریم که 4 بازی اخیر را جوانان‌مان به خوبی جلو آمده‌اند و خوشبختانه به جایی رسیدیم که انتظارات از ما بیشتر شده و باید به آن فکر کنیم.

وی افزود: شما گفتید که ما کار نساجی را از الان راحت‌تر کرده‌ایم اما ما واقعا فردا پرتلاش بازی می‌کنیم؛ جوانان خیلی خوبی داریم که با انگیزه می‌آیند. یک نکته‌ای را هم باید اشاره کنم چون واقعا دلخور هستیم، بعضی وقت‌ها من فکر می‌کنم تریبون‌های رسانه ملی برای مردم است و حق‌الناس است و ما باید عدالت را رعایت کنیم و واقعیت را بگوییم. خود من در هفته‌ی گذشته از دو برنامه اصلی ورزش کشور و دو مجری که من به آن‌ها احترام می‌گذارم، شنیدم که گفتند تیم امید خیبر به کرمان آمده است.

مربی مس کرمان با گلایه از جبهه‌گیری رسانه‌ای علیه تیمش گفت: من باید از حقوق مس دفاع کنم، مگر حمید طاهری‌فرد، دیوسالار، نادرپور، سام‌کن، عباسی، دهقانی و ... بازیکنان تیم امید خیبر هستند؟ این‌ها همگی جلوی تیم ما بازی کردند. بروید ببینید در لیگ یک این بازیکنان چند دقیقه برای خیبر بازی کردند، آیا این‌ها بازیکنان سطح امید هستند؟ پس بازیکنان 20 ساله ما مثل دانیال اسلامی، سامان تورانیان و ... که مقابل خیبر بازی کردند، می‌شوند بازیکنان اصلی مس؟
محمودی‌نیا در ادامه‌ی گلایه‌هایش گفت: هیچ اشاره‌ای در برنامه‌ی پربیننده و مجری که ما می‌گوییم توانمند است که اینجا قرار گرفته که انشالله باشد، نباید این‌گونه قضاوت کنند و در جمع مردم بگویند که تیم خیبر با امیدهایش آمده و هیچ اشاره‌ای به مس کرمان نکنند. شما بروید نگاه کنید، بازیکنانی که در بازی خیبر بازی کردند، بازی قبلی ما در لیگ مقابل شهرداری همدان و بعد از آن مسابقه‌ی جام حذفی برابر آرمان‌گهر، ببینید که فقط 1-2 بازیکن در ترکیب اولیه حضور دارند و یعنی ما با تیم دوم در جام حذفی بازی کردیم. خیبر هم تیم دومش آمده و اشکالی ندارد، اما بگویید تیم دوم خیبر برابر تیم دوم مس کرمان، نه این‌که با لحن طعنه‌آمیز بگویید خیبر فقط جدی نگرفت و با امیدهایش آمد.

محمود محمودی‌نیا با اشاره به شرایط بازیکنان تیمش در لیگ و جام حذفی گفت: من فکر می‌کنم این عدالت نیست، ما در برابر تک تک صحبت‌هایمان در رسانه‌ی ملی که مخصوصاً برای همه مردم است، نباید انصاف را رعایت نکنیم، این حق‌الناس است و باید عدالت را رعایت کنیم و جانبداری نکنیم.

این نکته را من لازم دیدم که به دفاع از مردم کرمان و باشگاه مس کرمان بگویم و اشاره کنم که درست است ما در هر صورت نمی‌توانیم اسم تیم دوم را بگذاریم اما بازیکنان شایسته و جوانی داریم که هم در لیگ و هم در جام حذفی دارند به ما کمک می‌دهند و جام حذفی به ما کمک کرد که بازیکنانی که در لیگ کمتر فرصت بازی پیدا کردند، بازی کنند و در بخشی از لیگ هم به ما کمک کنند.

مس کرمان درباره‌ی دیدار بعدی تیمش در لیگ مقابل ملوان و احتمال حضور بازیکنان جوان مقابل نساجی در جام حذفی گفت: ما تمرینات‌مان را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که بازی به بازی پیش می‌رویم، همین چند روز قبل با بچه‌های تیم بعد از بازی با آرمان‌گهر صحبت کردیم اما واقعا ما یک جلسه فقط فرصت تمرین برای بازی با نساجی داشتیم که تمرین دیروزمان بود. به بچه‌های تیم گفتیم که از همین الان به نساجی تا زمان پایان مسابقه فکر کنید و ما تمرکزمان الان روی بازی با نساجی است و انشالله بعد از بازی با نساجی، در فکر بازی با ملوان می‌رویم که پنج روز بعد باید انجام بدهیم و کار خیلی سختی است.

محمودی‌نیا ادامه داد: ما در ماه‌های اخیر، پنج روز به پنج روز بازی کرده‌ایم چون در دو جبهه هستیم، اما واقعیت این‌که ترکیب اصلی ما مقابل ملوان است چون کار سختی داریم و تمام انرژی فنی ما آنجاست اما با جوانان شایسته‌ای که داریم که در لیگ به ما کمک دادند و در جام حذفی هم تیم را جلو بردند و آقای حسین‌خانی روز اول هم صحبت کردند و گفتند که بچه‌هایی که در جام حذفی تیم را جلو می‌برند، فرصت بازی برای آن‌هاست و فردا هم خواهید دید که بازیکنان جوانی به زمین می‌آیند که انگیزه‌شان واقعا بالاست و قدرتمندانه جلوی نساجی بازی می‌کنند.

محمود محمودی‌نیا در واکنش به وجود زیرساخت‌ها برای صعود مس به لیگ پاسخ داد: قطعا شما می‌دانید که کرمان از نظر سخت‌افزاری و زیرساخت‌ها، یکی از بهترین‌ها در ایران است و می‌توانید بیایید و از نزدیک ببینید؛ ورزشگاه باهنر که الان ما در آنجا بازی می‌کنیم، استانداردهای لیگ برتر را دارد و مهم‌تر از همه، ورزشگاه سی‌هزار نفری مس که اختصاصی است و من فکر می‌کنم تا 2-3 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، یک ظرفیت خوب در استان کرمان است که استانداردهای خیلی خوب دارد حتی بالاتر از باشگاه‌های آسیا!

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77346