باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16:31:51
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان 1-0 خیبر خرم آباد / تقدیم این پیروزی به خانواده محترم شهید توسنگ

یکشنبه 21 فروردین ماه 1401 ساعت 09:32

تیم فوتبال مس کرمان در شبی که هواداران خود را به طور گسترده در کنار خود می دید، موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در کرمان با تک گل یاسر فیضی خیبر خرم آباد را شکست دهد و به نیمه نهایی این رقابت ها صعود کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در شبی که چهار هزار هوادار مس به ورزشگاه باهنر کرمان آمده بودند، فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان به روال بازی های قبل این تیم در جام حذفی و برای آمادگی بیشتر نفرات تیم خود با ترکیبی از بازیکنانی که در رقابت های لیگ یک کمتر فرصت بازی داشتند به میدان رفت.

در این بازی برای مس کرمان دانیال اسلامی، علی خلیلی، علی تهامی، میلاد خدایی، حسین دوستدار، عارف زینلی، علیرضا قادری، سامان تورانیان، محمد صبوری، احمد نصیری و یاسر فیضی به میدان رفت.

دو تیم که با نفرات پرانگیزه به میدان رفته بودند یک بازی سطح بالا و جذاب را آغاز کردند و از همان ابتدا موقعیت های گل خوب و سرعت بالای بازی نشان می داد که بازی جذابی در کرمان رقم می خورد.

با وجود اینکه مالکیت توپ در نیمه اول و موقعیت های گل تیم مس کرمان به مراتب برتری داشت اما خیبر نیز در زمین مس کرمان صاحب چند موقعیت شد که کارهای دفاعی خوب و آمادگی بالای دروازه بان مس کرمان نشان می داد که مس در این بازی هم به دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود است.

در حالی که بازی به دقایق پایانی نیمه اول خود نزدیک می شد، مس کرمان مزد بازی برتر خود را در نیمه اول در بهترین دقیقه بازی گرفت و در دقیقه 42 مسابقه برروی ارسال عالی خدایی و ضربه سر فیضی توپ به کنج دروازه خیبر رفت تا مس کرمان یک بر صفر از حریف خود پیش بی افتد.

این گل سبب شد که مس در نیمه دوم با آرامش بهتری بازی کند و در مقابل تیم خیبر برای جبران گل خورده در زمین مس کرمان خود را به آب و آتش بزند اما کارهای دفاعی عالی مس کرمان در نیمه دوم اجازه موقعیت سازی به این تیم را ندهد.

برروی جدی ترین حمله تیم خیبر که از روی یک ضربه آزاد ایجاد شد، اسلامی در دورن دروازه مس با جهشی عالی توپ را مهار کرد تا چهره های درخشان مس در جام حذفی یکی پس از دیگری بیشتر نمایان شود.

در نیمه دوم امین کاظمیان میلاد پورصفشکن، حمید گلزاری، امید پورقنبری و علی رستمی بازیکنانی بودند که برای مس کرمان به زمین آمدند تا بازی با برنامه و بسیار عالی مس کرمان فرصتی برای خیبر خرم آباد جهت زدن گل تساوی باقی نگذارد و در نهایت تیم مس با پیروزی یک بر صفر جواز صعود به دور نیمه نهایی رقابت ها را کسب کند.

بدین ترتیب تیم مس کرمان با رسیدن به جمع چهار تیم نهایی رقابت های لیگ یک، باید منتظر برنده بازی استقلال تهران و نساجی قائمشهر باشد که تاریخ این بازی نیز به طور رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

گفتنی است در پایان این بازی، پیروزی شیرین تیم فوتبال مس کرمان برابر خیبر و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی از سوی مجموعه باشگاه، تیم و هواداران مس کرمان تقدیم خانواده شهید توسنگ از شهدای دلاور مدافع امنیت استان کرمان گردید.

در تاریخ 25 آبان 1400 ماموران پلیس هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی در دشت سمسور واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان با کاروان اشرار مسلح درگیر شدند.

سرهنگ مهدی توسنگ سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر هم با حضور فداکارانه در صحنه عملیات و درگیری تن به تن با یکی از اشرار، ضمن به هلاکت رساندن او، خود هم به همرزمان شهیدش پیوست تا امنیت امروز همه ما مدیون فداکاری های این شهدای گلگون کفن باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77318