باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 22:36:57
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی مس کرمان: بازیکنان خوب خود را در بازی های حذفی آماده تر نگه می داریم

چهارشنبه 17 فروردین ماه 1401 ساعت 12:47

مربی تیم فوتبال مس کرمان بازی های حذفی این فصل فوتبال کشور را فرصت خوبی دانست که در آن تمامی نفرات تیم آمادگی خود را برای مسابقات حفظ کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمود محمودی نیا در رابطه با بازی های جام حذفی گفت: تیم ما در این فصل از رقابت ها نفرات بسیار خوب و آماده ای در اختیار داشت که نیاز بود در کنار مسابقات لیگ، از مسابقات حذفی برای حفظ آمادگی تمامی این نفرات به خوبی استفاده شود که در بازی های قبل جام حذفی این اتفاق افتاد.

وی افزود: در جریان بازی های قبلی جام حذفی به خصوص در بازی برابر فولاد شاهد بودید که تمامی نفرات ما تا چه اندازه آمادگی کامل برای حضور در زمین دارند و تمامی بازیکنان تیم مس کرمان چه در بازی های حذفی و چه در مسابقات لیگ به زمین رفتند، با تمام وجود و با از خودگذشتگی کامل بازی کردند و این مهمترین نکته برای ما محسوب می شود.

مربی مس کرمان ادامه داد: قطعا برای بازی پیش روی جام حذفی خود نیز برنامه داریم که آمادگی تمامی نفرات تیم خود را در شرایط مسابقه حفظ کنیم و از جوانانی سود ببریم که در مسابقاتی که به میدان رفتند به خصوص در بازی های قبلی جام حذفی نمایش تمام عیار و کاملی از خود ارائه کرده اند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77315