باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 07:35:14
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مشت فیزیکی شمیدر بر صورت بازیکن بسکتبال مس کرمان!

شنبه 6 فروردین ماه 1401 ساعت 22:41

تیم بسکتبال مس کرمان در حالی در اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه 81 بر 71 مغلوب تیم شمیدر قم شد که صحنه زشت و تلخ این بازی مشت عامدانه بازیکن تیم بسکتبال شمیدر بر صورت بازیکن مس کرمان بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در حالی که بازیکنان تیم بسکتبال مس کرمان نمایش بسیار خوبی برابر تیم پرامکانات و تا بن دندان مسلح شمیدر که از مدعیان قهرمانی این فصل محسوب می شود، از خود ارائه کردند و بازی دو تیم نیز در بسیاری از دقایق شانه به شانه و گاهی با برتری تیم مس کرمان دنبال می شد اما ظاهرا بازیکنان حریف انتظار این بازی سخت را نداشتند که رو به مسائلی غیر از بازی فنی خود آوردند.

در حالی که داور مسابقه نیز با تصمیمات خود اجازه بازی خشن به حریف را می داد، در یک صحنه روزبه ارغوان با زدن مشتی تعمدی به صورت ایگور بازیکن مس کرمان بازی را کاملا به جنجال کشید که در پی این صحنه نیز داور مسابقه تصمیمات سختگیرانه خود را بیشتر برای تیم مس کرمان اتخاذ کرد تا مشخص شود مس کرمان در این بازی با خشونت زیادی روبرو شده است...

بهرشکل مشت بازیکن تیم بسکتبال شمیدر که کاملا عامدانه به صورت بازیکن مس کرمان وارد شد و سبب شد که جنجال ایجاد شده در این مسابقه به شکست مس کرمان منجر شود، باید بلافاصله در نهادهای ذی ربط فدراسیون مورد بررسی قرار گیرد چراکه این صحنه از اتفاقات بسیار زشت مسابقات این فصل لیگ برتر محسوب می گردد.

تیم بسکتبال مس کرمان در دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی باید روز دوشنبه در تهران برابر تیم شمیدر قرار بگیرد و هر تیم که به دو پیروزی دست یابد به دور بعد مسابقات راه پیدا خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77294