باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 19:01:35
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

صعود مقتدرانه بسکتبال مس کرمان به جمع هشت تیم پایانی رقابت های لیگ برتر

جمعه 27 اسفند ماه 1400 ساعت 20:00

تیم بسکتبال مس کرمان با کسب برتری در مجموع سه بازی پلی آف برابر تیم سپاهان اصفهان جواز صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات لیگ برتر این فصل کشور را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، دو تیم که در دو بازی قبلی برابر هم هرکدام یک پیروزی کسب کرده بودند، در بازی سوم تکلیف تیم صعود کننده را از میان خود روشن می کردند.

شاگردان حسین اسلامی در این بازی از همان ابتدا با ارائه یک بازی برتر و شاداب از حریف خود اختلاف امتیاز گرفتند و با برتری در هر چهار کوارتر بازی، در نهایت موفق شدند با نتیجه 73 بر 61 فاتح این بازی باشند تا در مجموع با کسب دو پیروزی از سه مسابقه راهی هشت تیم برتر لیگ این فصل شوند.

به گفته حسین دادبخش سرپرست تیم بسکتبال مس کرمان، بازی های دور بعد روز ششم فروردین آغاز خواهد شد و تیم مس کرمان به احتمال زیاد برابر تیم شمیدر قرار خواهد گرفت‌.

سرپرست تیم بسکتبال مس کرمان در ادامه توضیحات خود گفت: این بازی نیز به صورت پلی آف می باشد و هر تیم دو برد از سه مسابقه را کسب کند راهی چهار تیم نهایی رقابت ها خواهد شد.

صعود تیم بسکتبال مس کرمان به جمع هشت تیم از اهداف مهم تیم باانگیزه و سختکوش بسکتبال مس کرمان در بازی های لیگ برتر این فصل بود که در رقابت با تیم های قدر و پرامکانات این فصل این مهم برای غیورمردان بسکتبال مس کرمان کسب گردید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77289