باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:44:51
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مهدی مرجان زاده داور بازی مس کرمان و فولاد خوزستان پس از آن قضاوت تلخ!

شنبه 25 دی ماه 1400 ساعت 19:55

از سوی کمیته داوران فدارسیون فوتبال اسامی داوران بازی های مرحله یک هشتم جام حذفی اعلام شد که بر این اساس مهدی مرجان زاده کار قضاوت بازی تیم های مس کرمان و فولاد خوزستان را برعهده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ نام آقای مرجان زاده برای داوری فوتبال کشور شناخته شده است و او سابقه چهار قضاوت برای مس کرمان در سال های گذشته را نیز داشته است.

قضاوت بازی تیم های مس کرمان برابر نفت در آبادان در لیگ یک فصل 95 و قضاوت بازی مس کرمان در تبریز برابر ماشین سازی در فصل 96 و داوری بازی مس کرمان برابر مس رفسنجان در زمین حریف در فصل 98 از جمله قضاوت های این داور برای مس کرمان می باشد. اما آخرین داوری آقای مرجان زاده برای مس کرمان یک قضاوت بسیار تلخ بود که به داوری بازی مس کرمان در اراک برابر آلومینیوم در فصل 98 برمی گردد که آقای مرجان زاده بدون هیچ دلیل مشخصی گل سالم مس کرمان در آن بازی را مردود اعلام کرد که با اعتراض کارشناسان داوری نیز همراه شد و در نهایت این اشتباه اثرگذار یکی از عواملی شد که جای صعود دو تیم را در پایان آن فصل عوض کرد.

آقای مرجان زاده که متولد 16 خرداد 1357 در خراسان رضوی می‌باشد برای پنجمین بار کار قضاوت بازی های مس کرمان را برعهده خواهد داشت. او در این فصل از رقابت های لیگ برتر نیز به عنوان داور چهارم بیشتر فعال بوده است و با قضاوت در این بازی آماده داوری بیشتر در فوتبال کشور می شود.

کمک های آقای مرجان زاده در این بازی فرهاد مروجی و جعفر مهاجرمی باشند و داور چهارم نیز امیر آرمند خواهد بود و کار نظارت بر داوری نیز برعهده رسول فروغی خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77128