باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 12:20:57
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آمار جالب توجه مس کرمان در تقابل با فولاد خوزستان

شنبه 25 دی ماه 1400 ساعت 19:46

تیم های مس کرمان و فولاد خوزستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، روز دوشنبه و از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ دو تیم در لیگ برتر سابقه مصاف های زیادی با یکدیگر داشتند که تیم مس کرمان در این دیدارها آمار جالب توجهی به ثبت رسانده است.

این دو تیم در لیگ برتر 14 بازی برابر یکدیگر برگزار کردند که سهم مس کرمان 6 پیروزی و سهم فولاد 3 برد بوده است و 5 بازی دو تیم نیز با تساوی خاتمه یافته است.

اولین بازی دو تیم در لیگ برتر به فصل 85 برمی گردد که بازی آن ها در ورزشگاه سلیمی کیا کرمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید و فرزاد حسین خانی سرمربی این روزهای مس کرمان گلزن تیم مس در آن بازی بود. بازی برگشت دو تیم نیز در اهواز با پیروزی دو بر یک فولاد خاتمه یافت که حاتمی تک گل مس را به ثمر رساند.

در لیگ 86 فولاد در لیگ برتر حضور نداشت اما در فصل 87 دو تیم دو بازی پر گل و جذاب را برابر یکدیگر برگزار کردند که در بازی رفت در اهواز تلاش آن ها به تساوی دو بر دو رسید که ممبینی و ابراهیمی گلزنان مس کرمان بودند و در بازی برگشت مس با نتیجه 3بر2 فولاد را در ورزشگاه باهنر شکست داد که فاطمی، زالترون و ادینهو برای مس گلزنی کردند.

در سال 88 مس در هر دو بازی رفت و برگشت فولاد را شکست داد و در کرمان این تیم را با دو گل ادینهو و رجب زاده با نتیجه دو بر صفر برد و در بازی برگشت در خورستان یکی از سنگین ترین شکست های لیگ برتری در اهواز را نصیب فولاد کرد و با نتیجه 4بر0 این تیم را درهم کوبید که آشوبی، زالترون و سامرده دو بار برای مس گلزنی کردند.

در سال 89 و در بازی رفت در کرمان مس با گل منصوری فولاد را یک بر صفر شکست داد و این نتیجه در بازی برگشت به سود فولادی ها شکل گرفت.

در سال 90 مس در کرمان بازهم فولاد را شکست داد و این بار تک گل امرایی حکم به پیروزی یک بر صفر مس کرمان داد و جدال برگشت دو تیم در اهواز به تساوی یک بر یک رسید که شجاعی گلزن مس کرمان بود.

در سال 91 مس بازهم فولاد را در اهواز برد و با تک گل عنایتی این بار فولادی ها را شکست داد و بازی برگشت دو تیم در کرمان نیز به تساوی بدون گل رسید.

در سال 92 بازی رفت دو تیم در کرمان به تساوی دو بر دو رسید که ادینهو زننده هر دو گل مسی ها بود و بازی برگشت نیز در اهواز که آخرین مصاف دو تیم محسوب می شد با پیروزی یک بر صفر فولاد خاتمه یافت.

دو تیم پس از هشت سال این بار در چارچوب رقابت های جام حذفی برابر یکدیگر قرار می گیرند تا پانزدهمین مصاف خود را برابر هم در ورزشگاه باهنر برگزار نمایند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77127