باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:04:01
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تیم مس کرمان: بیشتر از نتایج بر کیفیت کار خود تمرکز داریم

چهارشنبه 22 دی ماه 1400 ساعت 18:20

مربی تیم فوتبال مس کرمان پیروزی برابر استقلال خوزستان را به واسطه حضور دو تیم در بالای جدول بسیار مهم دانست و کیفیت بازیکنان مس را برای کسب این پیروزی ستود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آرتا منهاجی در پایان این بازی گفت: حریف تیم بسیار قدرتمند و با ریشه ای بود که برای پیروزی بر آن می بایست با نهایت دقت و قدرت بازی کنیم و تیم ما در بازی امروز کیفیت بالای خودش را در جهت کسب این سه امتیاز نشان داد.

وی افزود: برای داشتن این کیفیت خوب نیاز به یک ذهن آرام داریم که جا دارد از مدیریت شرکت مس آقای سعدمحمدی و مدیرعامل محترم باشگاه آقای کهندل و هیات مدیره محترم کمال تشکر را داشته باشیم که زمینه این آرامش فکری را در تیم ما ایجاد کردند تا با کمک همه عواملی که می توانند در پیروزی ما نقش داشته باشند مثل هواداران و رسانه ها، به این مهم دست پیدا کنیم.

منهاجی با بیان اینکه کیفیت کار برای مس کرمان از نتایج مهمتر است گفت: خوشحالیم که در هفته های اخیر تیم مس کرمان در زمین مسابقه نمایش های خوبی داشته است و این در راستای همان برنامه دو ساله ای است که برای موفقیت تیم در صعود داریم و سعی ما بر این است که هفته به هفته نیز این کیفیت را بهبود ببخشیم.

مربی مس کرمان از مسیر طولانی پیش روی تیم مس کرمان گفت و ادامه داد: در نیم فصل تازه به یک چهارم راه ترسیم شده خود برای رسیدن به هدف می رسیم و از همین رو برای شادی کردن خیلی زود است و باید بلافاصله بر بازی های آتی متمرکز شویم.

منهاجی یکپارچگی و همدلی در تیم مس کرمان را ستودنی شمرد و گفت: با تجربه ای که آقای حسین خانی و دیگر اعضای کادر فنی تیم مس کرمان دارند، یکدلی و یکپارچگی فوق العاده ای در تیم وجود دارد که سبب می شود تمامی نفرات تا آخرین لحظه بازی دست از تلاش نکشند و نفراتی نیز که به عنوان تعویضی به زمین می آیند با تمام وجود برای پیروزی تیم بجنگند که حاصل آن گلی بود که در بازی امروز زدیم.

وی از نظارت بیشتر بر بازی های لیگ یک گفت و تاکید نمود: در بحث مبارزه با دوپینگ امیدوارم در هفته های پیش رو نظارتی قوی تر ایجاد شود و از همه تیم ها در تمامی شهرهای ایران تست دوپینگ گرفته شود و تیم مس کرمان یکی از تیم هایی است که داوطلبانه هر هفته حاضر به انجام این تست دوپینگ می باشد تا در این زمینه جای شبهه در مسابقات لیگ یک باقی نماند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77122