باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 21:12:40
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان 1-0 استقلال خوزستان/مس تا آخرین لحظه به کسب پیروزی ایمان داشت

چهارشنبه 22 دی ماه 1400 ساعت 18:17

تیم فوتبال مس کرمان با گل دقیقه 92 میلاد پورصفشکن موفق شد تیم استقلال خوزستان را شکست دهد تا سه امتیاز بسیار شیرین را در هفته چهاردهم لیگ یک به حساب خود بریزد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ مصاف تیم های دوم و سوم جدول رده بندی لیگ یک در کرمان سبب شده بود که بازی فوق العاده حساسی میان دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان شکل بگیرد که فرزاد حسین خانی تیم خود را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی، عیسی پرتو، مهیار زحمتکش، جلال عبدی، عارف زینلی، احمد نصیری، امیر طاهر، میلاد صارمی، امین کاظمیان و مهرداد آوخ به میدان فرستاد.

بازی با برتری کامل تیم مس کرمان آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی نیمه اول می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند.

در دقایق 11 و 18 دو موقعیت عالی گلزنی برای مس کرمان شکل گرفت که ضربه سر آوخ و تک به تک کاظمیان توسط دروازه بان حریف مهار شد تا دروازه استقلال خوزستان بسته بماند.

تیم استقلال خوزستان نیز که منتظر کوچکترین غفلتی از سوی بازیکنان مس کرمان برای زدن ضربه خود بود، در دقیقه 30 با یک ضربه سر دروازه مس کرمان را به شدت تهدید کرد.

با شوت خطرناک دقیقه 41 میلاد صارمی که با دفع دروازه بان استقلال خوزستان همراه بود، در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود در نیمه اول پایان دادند.

نیمه دوم نیز مطابق انتظار حساس و پرسرعت آغاز شد و در دقیقه 52 شهدادنژاد با واکنشی عالی دروازه مس کرمان را حفظ کرد. چهار دقیقه بعد نوبت بازیکنان مس بود که دروازه حریف را تهدید کنند که نتوانستند در شلوغی جلوی دروازه ضربه نهایی را برای باز شدن آن به توپ بزنند.

از دقیقه 70 بازی تعویض های مس کرمان آغاز شد و میلاد پورصفشکن به همراه سامان تورانیان جای طاهر و صارمی را در زمین گرفتند. در دقیقه 82 نیز امید پورقنبری به جای آوخ برای مس به زمین آمد.

در حالی که بازی در 90 دقیقه با تساوی بدون گل پیش می رفت کار به 4 دقیقه وقت اضافه بازی کشید اما مسی های شهر کرمان از رسیدن به سه امتیاز این بازی ناامید نشده بودند و با ایمان تمام برای رسیدن به آن به تلاش خود ادامه می دادند.

تعویض های مس در دقیقه 92 طلایی شدند جایی که پورقنبری با تعقیب یک توپ و ارسال آن به زیباترین شکل ممکن آن را برای زدن ضربه سر پورصفشکن آماده کرد تا او با ضربه سری دیدنی در شیرین ترین دقیقه ممکن یک گل سه امتیازی تمام عیار را برای مس کرمان به ثمر برساند.

مس با این گل نقطه پایانی با کسب هر سه امتیاز بر بازی گذاشت تا مجموع امتیازات خود را در جدول به 29 برساند و پنجمین پیروزی متوالی خود را در لیگ یک این فصل جشن بگیرد و جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت نماید.

مس کرمان بازی بعد خود را روز 27 دی ماه در جام حذفی برابر فولاد خوزستان در کرمان برگزار خواهد کرد و پس از آن روز سوم بهمن ماه در لیگ یک میزبان شهرداری آستارا می باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77121