باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:35:33
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حسین اسلامی: دوچرخه سواران دانهیل با جان خود رقابت می دهند

شنبه 20 آذر ماه 1400 ساعت 15:37

مربی تیم دوچرخه سواری مس کرمان پس از قهرمانی تیم دانهیل مس در رقابت های سوپرلیگ کشور در رابطه با این عنوان افتخار آمیز توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ حسین اسلامی پیرامون این رشته از دوچرخه سواری گفت: این رقابت ها به نوعی در بخش سرعت قرار می گیرند که در دامنه یک کوه برگزار می شود و دوچرخه سواران باید با سرعت هرچه بیشتر از دامنه کوه به سمت پائین رکاب بزنند و همین سبب می شود که شرکت در این رقابت ها بسیار سخت باشد و پیست مسابقات به گونه ای است که اگر دوچرخه سواران مهارت کافی را نداشته باشند به نوعی با جان خود بازی می کنند و آن را در معرض خطر قرار می دهند.

وی با اشاره به کار بزرگ رکاب زنان تیم دانهیل مس کرمان در این رقابت ها گفت: خوشبختانه تسلط و قدرت دوچرخه سواران تیم مس بر این رشته ورزشی سبب شد که آن ها بدون هیچ حادثه ای و با بهترین زمان ممکن رقابت ها را پشت سر بگذارند و با اقتدار عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کنند.

مربی تیم مس کرمان با اشاره به سطح بالای رقابت ها گفت: این مسابقات در قالب سوپر لیگ که بالاترین سزح کشوری محسوب می شد و با حضور بیش از 20 تیم در دو مرحله برگزار شد و از آنجا که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت، شرکت کنندگان با بالاترین سطح آمادگی در رقابت ها شرکت کردند و از همین رو کسب قهرمانی در این مسابقات کاری بسیار بزرگ از سوی نفرات تیم مس کرمان محسوب می شود.

آقای اسلامی با بیان اینکه هر سه دوچرخه سوار تیم دانهیل مس کرمان به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شدند گفت: رقابت های آسیایی سال آینده در کشور کره جنوبی برگزار می شود و این امید می رود که دوچرخه سواران دانهیل مس در تیم ملی نیز درخشش داشته باشند.

وی به شرایط تمرینی این تیم در کرمان اشاره می کند و می گوید: هنوز پیست مجهز و استانداردی در کرمان برای رشته دانهیل نداریم و تنها یک پیست دست ساز با امکانات محدود در کوه های صاحب الزمان(عج) کرمان تدارک دیده ایم که تمرینات این تیم را در آنجا برگزار می کنیم.

آقای اسلامی با تشکر از حمایت های دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان و هیات مدیره این باشگاه از رشته ورزشی دوچرخه سواری گفت: قطعا بدون حمایت مدیریت این جام قهرمانی به ویترین افتخارات باشگاه مس کرمان اضافه نمی شد و همین حمایت های مدیریت باشگاه مس از دوچرخه سواری سبب شد که استعدادهای آینده داری از کرمان و تیم مس مثل آقای رحیم آبادی نیز به اردوی تیم ملی پیست دعوت شود که این نوید آینده ای بسیار خوب برای دوچرخه سواری کرمان در رشته های مختلف را می دهد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=77024