باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 13:26:31
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پنجمین مصاف مس کرمان و آرمان گهر در لیگ یک

چهارشنبه 10 آذر ماه 1400 ساعت 12:32

تیم های فوتبال مس کرمان و آرمان گهر سیرجان روز پنجشنبه پنجمین مصاف خود در لیگ یک را از ساعت 14 در ورزشگاه باهنر کرمان برابر هم برگزار خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در چهار بازی قبلی دو تیم سهم مس کرمان دو برد بوده است و یک برد نیز از آن تیم آرمان گهر بوده است و یک مسابقه دو تیم با تساوی خاتمه یافته است.

تیم آرمان گهر در هفت بازی قبلی خود در مسابقات این فصل لیگ یک نتایج خوبی گرفته است و با ثبت 4 برد، 1 تساوی و 2 شکست و کسب 13 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و یکی از تیم های بالانشین تا این هفته از مسابقات محسوب می شود.

آرمان گهر سیرجان در بازی های قبلی خود 7 گل زده ثبت کرده است و 3 گل خورده نیز در کارنامه این تیم به چشم می خورد.

این تیم که همانند فصول گذشته با هدایت قاسم شهبا کار خود را دنبال می کند بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب خود دارد از جمله علی نظری که سه گل زده در بازی های قبل داشته است. علی قربانخانی و کمال الدین نیکخو نیز هر کدام یک پاس گل و یک گل زده برای این تیم ثبت کرده اند. رضا پور مهدی آبادی با 2 گل زده و رضا عبدی نیز با یک گل زده از دیگر بازیکنان گلزن این تیم در هفته های گذشته بودند. امیر محمودآبادی، علی دهقان، رضا دهقان و ایمان رازانی نیز هرکدام یک پاس گل در بازی های قبل برای آرمان گهر تدارک دیده بودند. در کنار این نفرات کوروش ملکی، آرمان اکوان، مرتضی نگهداری و سجاد حسامی از دیگر بازیکنان شاخص این تیم محسوب می شوند که نشان می دهد آرمان گهر تیم پر مهره و با شخصیتی در این فصل برای خود دارد.

با نگاهی به گل های قبلی آرمان گهر متوجه می شویم که سه گل این تیم از ارسال و پاس عرضی از سمت چپ زمین پایه گذاری شده است، دو گل از روی ارسال و پاس عرضی از سمت راست، یک گل از روی ارسال ایستگاهی، یک گل از روی ارسال کرنر و یک گل نیز از روی پاس عمقی برای این تیم ثبت شده است.

آرمان گهر پیش از سفر به کرمان در سه بازی بیرون از خانه به میدان رفته بود که دو شکست و یک پیروزی حاصل کار این تیم در بازی های دور از خانه بوده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76987