باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:20:34
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تساوی جوانان مس کرمان در رفسنجان

چهارشنبه 10 آذر ماه 1400 ساعت 11:33

تیم فوتبال جوانان مس کرمان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر جوانان کشور و در گروه یک این رقابت ها برابر میزبان خود تیم مس رفسنجان به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این بازی جوانان مس با ترکیب امیر حسین بیرجندی، مهدی طهماسب زاده، علی کارآموز، حسن چراغی، حسام چوبداری، صالح محمدی، محمد باقر شهیدزاده، محمد علی آبادی پیشه، رسول منوچهری، امیر جعفری و علی ناظمی به میدان رفت.

در این بازی شاگردان آقای رضا ناظمی در تیم جوانان مس کرمان بازی به مراتب برتر از میزبان خود انجام دادند و موقعیت های گل این تیم نیز نشان از شایستگی آن ها برای کسب هر سه امتیاز این بازی بود.

اما بهرشکل تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه بازی تساوی بدون گل را به همراه داشت تا جوانان مس کرمان یک امتیاز بیرون از خانه را از این بازی کسب کنند و سومین تساوی متوالی را در جدول برای خود ثبت کنند.

پیش از این بازی از سوی باشگاه مس کرمان درگذشت تلخ محمد بستا بازیکن تیم جوانان مس رفسنجان تسلیت گفته شد و یاد وی گرامی داشته شد.

همینک در جدول رقابت ها تیم جوانان مس کرمان با سه امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و این تیم در بازی هفته آینده خود روز چهارشنبه 17 آذر ماه در کرمان میزبان تیم هلال احمر گراش می باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76986