باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 13:03:31
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس نوین 1-0 اترک بجنورد/سه امتیاز برای مس نوین در خانه ماند

چهارشنبه 10 آذر ماه 1400 ساعت 11:18

مس نوین با پیروزی یک بر صفر برابر اترک بجنورد،  در خانه از سد حریفش گذشت و سه امتیاز را در کرمان نگه داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در هفته سوم بازی‌های لیگ دسته دوم در گروه ب، تیم فوتبال مس نوین عصر امروز در ورزشگاه شهرداری کرمان از تیم اترک بجنورد میزبانی کرد و مصمم بود که شکست هفته قبل را با ثبت یک پیروزی خانگی جبران و فراموش کند.

مس نوین در این بازی با ترکیب محمد فرامرزی، محمد رهبر، عبدالرضا سلیمانی، امیرحسین طاهری، مهدی ناظمی، مهدی حرجندی، محمدجواد صادقی زاده، یاسر رحیمی نژاد، جواد پروره، اسماعیل شهبازی و نادر محمدنژاد مقابل حریفش قرار گرفت.

از قبل از بازی پیشبینی می‌شد که کیفیت بازی احتمالا تحت تاثیر نمایش درگیرانه دو تیم به خصوص تیم اترک قرار می‌گیرد و با شروع بازی همینگونه هم شد و هر دو تیم عمدتا به دنبال استفاده از اشتباه دیگری می‌گشتند تا به دروازه نزدیک شوند.

در حالی که مس نوین در نیمه اول دو بار روی دروازه حریفش خطرساز شد، در آخرین دقیقه این نیمه بود که پاس در عمق عالی مهدی حرجندی به نادر محمدنژاد رسید و این بازیکن نیز در دهانه دروازه اسماعیل شهبازی را صاحب بهترین فرصت ممکن کرد و شهبازی با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری مس نوین پایان یابد.

زخم لحظه آخری به تیم اترک باعث شد این تیم در نیمه دوم با هجوم در زمین مس نوین به دنبال جبران گل خورده باشد و نوینی‌ها نیز برای کنترل جریان بازی و حفظ تک گل خود تمام تلاششان را به کار بستند تا حریف صاحب موقعیت جدی نشود.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی و موفقیت مس نوین در حفظ تک گل خود، دو موقعیت خوب برای این تیم روی ضد حملات خلق شد که دقت کافی چاشنی ضربات آخر نبود.‌

با این حال آنچه که اهمیت داشت، کسب سه امتیاز در خانه بود که مس نوین در نهایت به آن دست یافت تا در جدول شش امتیازی شود. مس نوین هفته آینده میهمان ایمان سبز شیراز یکی از مدعیان گروهش خواهد بود که تدارک خوبی برای این فصل دیده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76985