باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 22:09:19
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

امید امیدهای مس کرمان به هفته های آینده

پنج‌شنبه 4 آذر ماه 1400 ساعت 09:38

تیم فوتبال امید مس کرمان در هفته پنجم از بازی های لیگ برتر در گروه خود با نتیجه 3بر 2 مغلوب میزبانش تیم تیپ تکاوران بندرعباس شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ امیدهای مس کرمان در این بازی که در بندرعباس برگزار شد با ترکیب جعفر کیان نژاد، محمد پورزید، امیر حسین بهزادی، علی جهانی، مهدی گرجی، پرهام حسین خانی، یونس حسینی، امیر حسین قاسمپور، ابولفضل نظری، عباس زراعت کار و مهرداد همایون راد به میدان رفت.

این بازی که کاملا تحت تاثیر پنالتی های اعلام شده داور برای تیم تکاوران بندرعباس قرار داشت در همان ابتدا برای امیدهای مس کرمان سخت گردید جایی که داور در دقیقه پنج به سود میزبان اعلام پنالتی کرد و این ضربه وارد دروازه امید مس کرمان شد.

این گل خیلی زود توسط امیدهای مس جبران شد و برروی ضربه آزاد دیدنی زراعت کار توپ به تیر دروازه خورد و در برگشت یونس حسینی گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه 20 این بازی میزبان موفق شد گل دوم را وارد دروازه امیدهای مس کرمان کند و در دقیقه 32 بازهم تصمیم سختگیرانه داور سبب شد که یک پنالتی برای تیم تکاوران اعلام شود تا با به ثمر نشستن این ضربه بازی در نیمه اول 3بر1 به سود میزبان پایان یابد.

داور مسابقه در حالی در نیمه اول به راحتی برای میزبان پنالتی اعلام می کرد که در دقیقه 40 بازی خطای واضح برروی همایون راد را برای مس کرمان پنالتی تشخیص نداد.

در نیمه دوم امیدهای مس کرمان برای بازگشت به بازی تمام تلاش خود را به کار بستند و در دقیقه 70 توسط امین شیروانی موفق شدند بازی را 3بر2 کنند.

در دقایق پایانی بازی شاگردان حمید حسین خانی با تمام وجود برروی دروازه حریف توپ ریختند که در دقیقه 80 بازی بازهم داور مسابقه سختگیری خود را برای مس کرمان نشان داد و خطای هند واضح مدافعان تکاوران در محوطه جریمه را اعلام پنالتی نکرد.

سرانجام این بازی با همان نتیجه 3بر2 به سود تیم تیپ تکاوران پایان یافت تا در روزی که امیدهای مس کرمان مستحق شکست نبودند این بازی را با پنالتی های اعلام شده و نشده داور واگذار کنند و چشم به هفته های آتی داشته باشند.
امیدهای مس کرمان که تنها سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارند در جدول رقابت ها با 5 امتیاز در رده هفتم قرار گرفتند و در بازی بعد خود روز چهارشنبه دهم آذر ماه در کرمان میزبان تیم حفاری اهواز خواهند بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76969