باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 19:51:06
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

گزارش سایت ورزش سه از مصدومیت خواهران دو قلوی تیم فوتسال مس کرمان

سه‌شنبه 25 آبان ماه 1400 ساعت 12:09

سایت ورزش سه در مطلبی به مصدومیت  نجمه و نرگس کریمی خواهران دو قلوی تیم فوتسال مس کرمان پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در گزارش ورزش سه می خوانیم دو ستاره تیم فوتسال زنان مس کرمان در فاصله کمتر از یک هفته دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی شدند تا فصل برایشان خیلی زود به پایان برسد.

یکی از تیم‌های بومی‌محور در لیگ برتر فوتسال زنان، مس کرمان است؛ تیمی که در سال‌های اخیر تحت هدایت سعیده ایرانمنش به دنبال معرفی استعدادهای برتر فوتسال زنان کرمان به فوتسال ایران بوده و دو تن از مهم‌ترین استعدادهای معرفی شده نیز نجمه و نرجس کریمی‌نسب بوده‌اند.

خواهران دوقلوی فوتسالیست که در سال‌های گذشته جزو عناصر کلیدی ترکیب تیم فوتسال زنان مس کرمان بودند و توانستند از پیراهن مس به پیراهن تیم ملی هم برسند؛ اما هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان، به شکلی دراماتیک و باورنکردنی برای خواهران کریمی‌نسب آغاز شد.

هر دو فصل را در مشهد با گلزنی آغاز کردند تا خیلی زود عدد 1 در مقابل شمار گل‌هایشان نمایان شود؛ در هفته دوم نجمه کریمی‌نسب توانست دومین گل فصل خود را هم به ثمر برساند اما خواهرش نرجس، به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را مقابل هیات فوتبال رودان همراهی کند.

مصدومیتی که پس از مشخص شدن پاسخ نتیجه آزمایش معلوم شد پارگی رباط صلیبی است تا این‌چنین فصل خیلی زود برای نرجس کریمی‌نسب به پایان برسد و ایرانمنش یک مهره کلیدی تیمش را برای طول فصل از دست داد؛ اما این پایان قصه نیست، چرا که در تقابل حساس هفته سوم میان مس کرمان و پالایش نفت آبادان، نجمه کریمی‌نسب هم دچار آسیب‌دیدگی شد.

بررسی‌ها از مصدومیت نجمه کریمی‌نسب حاکی از آن است که این بازیکن هم به مانند خواهرش دچار پارگی رباط صلیبی شده تا ستارگان دوقلوی ترکیب تیم فوتسال زنان مس کرمان خیلی زود با لیگ هفدهم وداع کنند و به سراغ درمان و جراحی زانوی خود بروند.

وجود فوتبالیست یا فوتسالیست‌های دوقلو در ورزش ایران به خودی خود اتفاق نادری به شمار می‌رود، حال آن‌که هر دوی آن‌ها ستارگان تیمشان بودند و به این شکل در فاصله کمتر از یک هفته دچار پارگی رباط صلیبی شدند، در نوع خود باورنکردنی و حیرت‌انگیز است.

تحریریه "ورزش سه" برای خواهران کریمی‌نسب که جزو بازیکنان بااخلاق و خوش‌تکنیک فوتسال زنان ایران به شمار می‌روند، آرزوی کامیابی و به دست آوردن دوباره سلامتی کامل و بازگشت زودهنگام به میادین را دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76946