باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 01:10:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آرزوی سلامتی برای بازیکن ملی پوش وکاپیتان تیم فوتسال بانوان مس کرمان

چهارشنبه 19 آبان ماه 1400 ساعت 11:03

متاسفانه نرگس کریمی بازیکن ملی پوش وکاپیتان تیم فوتسال بانوان مس کرمان در جریان یکی از تمرینات تیم دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه رباط صلیبی شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال بانوان مس کرمان در رابطه با میزان مصدومیت این بازیکن تاثیرگزار تیم خود گفت: بعد از حادثه رخ داده برای نرگس کریمی نظر چهار متخصص را در کرمان بابت مصدومیت این بازیکن جویا شدیم که متاسفانه نظر همگی بر مبنای پارگی رباط صلیبی او بود که این موضوع سبب می شود کریمی این فصل را از دست بدهد.

ایرانمنش افزود: با این وجود یک آزمایش ام آر آی فوق تخصصی نیز در تهران از پای این بازیکن انجام خواهد گرفت که در صورت تائید نهایی پارگی رباط صلیبی این بازیکن، پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و روند درمانی خود را آغاز کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان مس کرمان با بیان اینکه نرگس کریمی خانم گل تیم محسوب می شد و غیبت او قطعا برای تیم سنگین خواهد بود گفت: در بازی با رودان بچه ها با تمام وجود سعی کردند جای خالی این بازیکن را پرکنند و پیروزی در این بازی را تقدیم نرگس کنند که با گلزنی خواهر نرگس کریمی یعنی نجمه کریمی این پیروزی به دست آمد تا برد را تقدیم او کنیم.

وی افزود: بچه های بسیار شایسته ای در تیم داریم که با تلاش و پشتکار خود می توانند نبود این بازیکن را جبران کنند و هرچند از نظر روحی تیم متاثر از این مصدومیت نرگس کریمی می باشد اما با تمام وجود برای ادامه مسابقات تلاش خواهیم کرد.

باشگاه صنعت مس کرمان نیز برای این بازیکن خوب تیم فوتسال بانوان خود آرزوی سلامت دارد و مراحل درمان آن را تا زمان صحت زیر نظر خواهد داشت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=76923